۱۹:۱۹ ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت:

انتقادها به پخش موسیقی نامناسب است نه شادی در مدارس

انتقادها به پخش موسیقی نامناسب است نه شادی در مدارس

عضو شورای اطلاع رسانی دولت گفت: انتقادها به موسیقی نامناسب و انگیزه معلم بلاگر است نه از موسیقی و شادی در مدارس.

به گزارش کاسپین24 | دکتر اکبر نصراللهی روز جمعه در مطلبی در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد: اقدام دانش‌آموزان در همخوانی موسیقی گنگستر آمل در خور تامل و بررسی است.

وی ادامه داد: با توجه به سایر فیلم های معلم قائمشهری به نظر می رسد دانش آموزان در همخوانی این موسیقی بارها در مدرسه تمرین کردند.

رییس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه تاکید کرد: انتقادها به موسیقی نامناسب و انگیزه معلم بلاگر است نه از موسیقی و شادی در مدارس.

طی روزهای اخیر ویدیویی از معلم یکی از مدارس غیرانتفاعی مقطع ابتدایی شهرستان قائمشهر در فضای مجازی منتشر شده است که در آن موسیقی با عنوان “گنگستر شهر آمل” را در کلاس درس پخش می کند و دانش آموزان با خواننده این آهنگ همخوانی می کنند.

استفاده از کلمات ضداخلاقی و ناهنجاری همچون “اراذل و مشروبات الکلی” در این آهنگ و فراگیری و تکرار این کلمات از سوی دانش آموزان موضوع حائزاهمیت در این ماجرا است چرا که در نظام ایرانی-اسلامی تربیت و پرورش اصل مهم و بنیادین است، مساله ای مهم که این ویدیو حاکی از آن است که به موضوع مهم ارزش ها و هنجارهای جامعه بی توجهی جدی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: به‌دنبال پخش آهنگ مبتذل توسط معلم یک مدرسه در شهرستان قائمشهر برخورد اداری لازم انجام شد و ضمن قطع همکاری با وی، به احتمال مجوز فعالیت مدرسه نیز لغو خواهد شد.

مازندران ۷۲۰ مدرسه غیر انتفاعی دارد که حدود ۱۰۵ هزار دانش آموز در آن تحصیل می کنند که ۲۰ درصد جامعه دانش آموزی استان را شامل می شود.


منبع : ایرنا