۱۴:۵۳ ۱۳۹۹/۲/۲۴
رئیس اداره راه و شهرسازی:

انجام عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شرق مازندران

انجام عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شرق مازندران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه از تلاش مجموعه همکاران حوزه راه و شهرسازی در اجرای عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شرق استان خبر داد.

به گزارش کاسپین24|مسیح ناصحی از اجرای تکمیل عملیات بهسازی راه امام‌زاده یوسف خلیل شهر در بخش مرکزی شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: احداث دیوار گابیونی راه روستایی الارز و بهسازی راه روستایی فتکش در بخش یانه سر شهرستان بهشهر و بهسازی راه روستایی برما شهرستان گلوگاه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در حال انجام است.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه بدلیل موقعیت و شرایط جاذبه‌های گردشگری و منابع طبیعی و قطب کشاورزی در شرق استان از شهرستان‌های پر ترافیک و پرتردد محسوب می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی با اشاره به تکمیل عملیات بهسازی راه روستایی امام‌زاده یوسف خلیل شهر به طول ۱.۲ کیلومتر گفت: بهسازی راه روستایی فتکش به طول ۵۰۰ متر و احداث دیوار گابیونی به طول ۵۰ متر راه روستایی الارز در شهرستان بهشهر و بهسازی و اجرای پریمکت به طول ۱ کیلومتر در محور روستایی برما شهرستان نکا هم اکنون در حال اجرا می‌باشند.

گفتنی است راه روستایی تیلو نو نظام محله شهرستان گلوگاه عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت در چند روز آینده در این شهرستان انجام خواهد شد، از ۷۸۶۳ کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران ۵۵۵ کیلومتر در شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه واقع شده است.

منبع:ایسنا