۱۵:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۲۷

اولین مسابقه تاریخ نساجی در لیگ قهرمانان

اولین مسابقه تاریخ نساجی در لیگ قهرمانان

تیم نساجی ایران در نخستین بازی آسیایی، امروز مقابل بمبئی سیتی هند به میدان می‌رود.

به گزارش کاسپین24 | رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به طور رسمی از امروز دوشنبه در حالی آغاز می‌شود که نساجی مازندران نخستین بازی خود در تاریخ تأسیس این باشگاه را در این دوره از رقابت‌ها برگزار می‌کند.

نساجی مازندران پس از قهرمانی در جام حذفی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مجوز حضور در ACL را پیدا کرد تا طعم رقابت با غول‌های فوتبال آسیا را تجربه کند. این تیم در گروه D با تیم‌های مومبای سیتی، الهلال عربستان و نوباهار ازبکستان رقابت خواهد کرد.

نساجی ساعت ۱۷:۳۰ امروز دوشنبه اولین نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا خواهد بود که در بمبئی به مصاف مومبای سیتی خواهد رفت. نساجی در حالی با این تیم بازی می‌کند که علا عباس بازیکن عراقی به دلیل عدم صدور روادید و همچنین محمدرضا ترابی به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.

مهدی رحمتی که ابتدای فصل جاری لیگ برتر ایران هدایت نساجی را عهده دار شد در ۴ بازی ابتدایی نساجی توانست دو تساوی، یک شکست و یک پیروزی رقم بزند. آنها آخرین بازی خود را سه بر یک مقابل صنعت نفت آبادان پشت سر گذاشتند تا با روحیه ای مناسب به مصاف رقیبان آسیایی خود بروند.

باید دید اولین مصاف آسیایی نساجی چه سرانجامی را برای این تیم به همراه خواهد داشت تا شاید آنها در هند به اولین برد خود در تاریخ لیگ قهرمانان در هفته نخست ACL۲۰۲۳ برسند.

برنامه بازی‌های نساجی در گروه D به شرح زیر است:

* مومبای‌سیتی - نساجی، ۲۷ شهریور ساعت ۱۷:۳۰

* نساجی - الهلال، ۱۰ مهر ساعت نامشخص

* ناوباهور - نساجی، اول آبان ساعت ۱۹:۳۰

* نساجی - ناوباهور، ۱۶ آبان ساعت ۱۷:۳۰

* نساجی - مومبای‌سیتی، ۷ آذر ساعت ۱۹:۳۰

* الهلال - نساجی، ۲۱ آذر ساعت ۱۹:۳۰


منبع : مهر