۱۳:۴۲ ۱۴۰۱/۵/۲۲

اولین پیروزی قند کاترین آمل در لیگ برتر فوتسال

اولین پیروزی قند کاترین آمل در لیگ برتر فوتسال

تیم قند کاترین آمل در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور پس از شش هفته چشم انتظاری و ناکامی ، با سرمربی جدید صاحب نخستین پیروزی این فصل خود شد.

به گزارش کاسپین24 | تیم قندکاترین آمل عصر روز جمعه با حمایت پرشور تماشاگران خود در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر میزبان تیم چیپس کامل مشهد بود که در نهایت برابر میهمان انتهای جدولی خود را با نتیجه بر ۶ بر ۳ با شکست بدرقه کرد و نخستین پیروزی این فصل خود را در اولین حضور جواد اصغری مقدم سرمربی جدید خود جشن گرفتند.

آملی‌ها که همانند دو مسابقه گذشته خانگی بازی را طوفانی شروع و با گل زودهنگام از حریف مشهدی خود پیش افتاد.

مشهدی‌ها که برای فرار از انتهای جدول نیاز به ۳ امتیاز بازی برابر تیم سیزدهم جدول داشتند، نبض بازی را در دست گرفتند و با خلق ۳ موقعیت متوالی نتیجه بازی را ۳ بر یک به نفع خود به تغییر دادند تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند.

نیمه دوم مسابقات برای تیم میزبان و شاگردان جواداصغری مقدم رویارویی رقم خورد و بازیکنان تیم کاترین آمل با کامبک رویایی و زدن ۵ گل بهترین عملکرد را در این فصل ثبت کردند.

مسعود عباسی ۳ بار، بهرام سارانی، امیرحسین زینالی و محمدتقی علیزاده زننده گل‌های تیم قند کاترین در این بازی بودند.

کاترین آمل با کسب نخستین پیروزی این فصل خود و به لطف تساوی خانگی در هفته نخست ۴ امتیازی شد و از انتهای جدول رده بندی لیگ فاصله گرفت.

قند کاترین آمل با کسب این برد، ۴ امتیازی شد و با یک پله صعود به جایگاه دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور رفت.

همچنین در دیگر دیدار این هفته تیم زندی بتن کلاردشت در بازی بیرون از خانه به مصاف تیم فرش آرا دیگر تیم مشهدی رفت و با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل میزبان متوقف شد تا با یک پیروزی و دو تساوی و کسب ۵ امتیاز درنیمه دوم جدول قرار بگیرد.

محمدرضا کرد زننده هر دو گل کلاردشتی‌ها در این بازی بود.

زندی بتن کلاردشت با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر از فولاد زرند ایرانیان، رتبه نهم جدول مسابقات را در اختیار دارد.

هفته هفتم این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۲۶ مرداد در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که در یکی از این دیدار‌ها تیم قندکاترین آمل در بازی بیرون از خانه به مصاف تیم مدعی مس سونگون تبریز می‌رود و تیم زندی بتن کلاردشت هم در بازی خانگی از تیم فولاد زرند ایرانیان میزبانی خواهد کرد.


منبع : باشگاه خبرنگاران