۱۱:۰۷ ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

اولین پیروزی هراز در دور برگشت لیگ برتر والیبال

اولین پیروزی هراز در دور برگشت لیگ برتر والیبال

در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال کشور،لبنبات هراز آمل با نتیجه 3 بر 2 شهرداری گنبد را شکست داد.

به گزارش کاسپین24 | هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال کشور در حالی برگزار شد که شاگردان بهروز عطایی توانستند با یک بازی جذاب و تماشاگر پسند شهرداری گنبد را با نتیجه ۳بر ۲ شکست دهند.

بازیکنان هراز در دست اول ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدن اما این گنبدی‌ها بودند که در دست‌های دوم و سوم با نتیجه ۲۵ بر۲۲ و همچنین ۳۰ بر ۲۸ برتر میدان باشند اما لبنیات هراز در دست چهارم با نتیجه جالب ۲۵ بر ۱۱ شهرداری را شکست داد. در ست پایانی و پنجم این آملی‌ها بودند که با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به برتری رسیدند.

بازیکنان لبنیات هراز آمل سیزدهمین برد خود را کسب کردند تا با ۳۶ امتیاز از ۱۵ بازی همچنان صدرنشین مسابقات لیگ برتر والیبال کشور باشند.

هرازی‌ها در هفته شانزدهم بازی ها، روز یکشنبه هجدهم دی ماه در اصفهان به مصاف گیتی پسند خواهند رفت.

تیم هورسان رامسر هم در حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ایران در سالن مهران مشهد مقابل نیان الکترونیک خراسان ۳ بر یک شکست خورد.

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم هورسان در حالی که بازی را خوب آغاز کرده بودند، در دست نخست ۲۵ بر ۱۸ به برتری رسیدند ولی در دست‌های جذاب دوم، سوم و چهارم نماینده مشهد با درخشش سید محمد موسوی، علیرضا بهبودی و امین علوی نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ را ثبت کرد.

در این رقابت به درخواست و هزینه رامسری‌ها برای سومین بار در طول فصل جاری سیستم ویدئو چک مورد استفاده قرار گرفت که این امر به برگزاری مسابقه و نحوه قضاوت کمک شایانی داشت و هیچ کارت زرد و قرمزی نیز رد و بدل نشد.

تیم هورسان هفته آینده و ساعت ۱۵ روز‌های یکشنبه ۱۸ و چهارشنبه ۲۱ دی در هفته‌های شانزدهم و هفدهم لیگ در سالن شهید صدر سادات شهر با هواداران پرشور خود میزبان پاس گرگان و ایفا سرام اردکان خواهد بود.


منبع : باشگاه خبرنگاران