۱۰:۴۲ ۱۴۰۱/۵/۱۱
معاون استاندار مازندران :

اگر مدیری جایگاه رسانه را نشناسد موفق نخواهد بود

اگر مدیری جایگاه رسانه را نشناسد موفق  نخواهد بود

امید محبی با تاکید بر اهمیت رسانه و روابط عمومی در تسهیل خدمات رسانی مسئولان به مردم، گفت: اگر مدیری جایگاه رسانه را نشناسد موفق نخواهد بود و همواره باید مدیران نسبت به ارتباط گیری با روابط عمومی و رسانه ها پیشگام باشند.

به گزارش کاسپین24| امید محبی در دوره آموزش کنش گری و جهاد تبیین در آرایش جدید رسانه ای با تاکید براینکه جایگاه روابط عمومی ها در آرایش جدید رسانه ای بسیار برجسته و غیرقابل انکار است، افزود: در فضای جنگ رسانه ای همه ما وظیفه داریم دستاوردهای کنونی و ادوار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در قالب های مختلف منعکس کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، خاطر نشان کرد:، راهبرد دشمنان و رسانه های معاند آن است که هیچ دستاورد مسوولان در کشور سفید باقی نماند و درصدد سیاه و خاکستری نشان دادن اقدامات انجام شده هستند که برای خنثی سازی این هجمه ها، هوشیاری رسانه ها و روابط عمومی ادارات دارای اهمیت است.

او،اضافه کرد: در فضای جنگ چند وجهی، دشمنان درصدد پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه هستند و در این بین حتی یک بلیه طبیعی و یا سخنرانی را به یک چالش اجتماعی و بعد از آن به تهدید امنیتی تبدیل می کنند.

محبی با اشاره اهمیت رسانه و روابط عمومی در تسهیل خدمات رسانی مسوولان به مردم، گفت: اگر مدیری جایگاه رسانه را نشناسد موفق عمل نخواهد کرد و همواره باید مدیران نسبت به ارتباط گیری با روابط عمومی و رسانه ها پیشگام باشند.

وی ادامه داد: روابط عمومی ادارات باید مملو از نیروهای نخبه و باانگیزه باشند و حضور نیروی غیرخلاق در این حوزه در عصر جدید رسانه کارشناسی نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران افزود: روابط عمومی ها در جهاد تبیین در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای قرار دارند و باید مدیران دستگاه های اجرایی تمام قد از کارکنان این حوزه حمایت کنند.

محبی با اشاره به دغدغه و مشکلات زیرساختی و معیشتی کارکنان روابط عمومی دستگاه های اجرایی، گفت: فعالیت روابط عمومی ها در یک ساعت اداری نمی گنجد و این کارکنان جهادی رسانه در ۲۴ ساعت شبانه روز برای جریان سازی فعالیت دارند که باید مسوولان با درک این تلاشها، همواره برای گره گشایی از دغدغه های این فعالان کارآمد بکوشند.

برگزاری مستمر دوره های آموزشی مدیران روابط عمومی مازندران در دستور کار اداره کل روابط عمومی استانداری و شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران قرار دارد و برگزاری این دوره نخستین مصوبه این شورا در این راستا است.

مرتضی نوربخش مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در این خصوص گفت که در این دوره آموزشی از جمله مصوبات و برنامه های شورای هماهنگی روابط عمومی های است که به منظور آشنایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های سراسر استان در راستای تبیین اقدامات و دستاوردهای انقلاب و نظام و گفتمان سازی و تبیین ریشه های انقلاب اسلامی برگزار می شود.


منبع:ایرنا