۱۴:۰۰ ۱۳۹۹/۱/۲۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

بابلسر پیشتاز اجرای رزمایش مواسات است

بابلسر پیشتاز اجرای رزمایش مواسات است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تقویت کمک مردمی به اقشار ضعیف جامعه، گفت: شهرستان بابلسر پیشتاز و موفق در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه بوده است.

به گزارش کاسپین۲۴| آیت الله محمد باقر محمدی لائینی امروز در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه بابلسر هدف از حضور در بابلسر دیدار با مسئولان این شهرستان که در مسائل اخیر مبارزه با کرونا و رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مردمی و مومنانه و هم در زمینه قرارگاه جهادی موسی بن جعفر(ع) که برنامه های بسیار خوبی داشتند بوده است.

وی افزود: این شهرستان با حمایت ها، هدایت ها و راهنمایی ها و مدیریت خوب امام جمعه شهرستان حجت الاسلام قلی پور و همدلی و همکاری فرماندار، فرماندهی سپاه، فرماندهی نیروی انتظامی و شهردار و مدیریت آموزش و پرورش اقدامهای بسیار خوبی را توانسته اند انجام دهند.

محمدی لائینی تصریح کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اجرای رزمایش مواسات شهرستان بابلسر جزو نخستین شهرهایی بود که لبیک گفته و اقدامات شایسته ای را توانست انجام دهد و گام های خوبی هم در زمینه جمع آوری کمک های مردمی و شناسایی اقشار نیازمند برداشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم با شروع این ماه مبارک کمک های مردمی به صورت محله محوری و مسجد محوری تقسیم و به خانواده های نیازمند اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم جامعه ما سه دسته هستند گفت : یک دسته کسانی هستند که خودشان می توانند زندگی خودشان را تامین و نیازمند به کمک دیگران نیستند و بلکه باید به دیگران کمک کنند، دسته دیگر ضعفا و محرومین هستند که رزمایش مواسات جهت رسیدگی و کمک به این اقشار بوده و دسته آخر هم افرادی هستند که از همه ضعیف تر و بی زبان تر و در حقیقت همان متوفی هایی هستند، همان بندگان خدایی که دچار کرونا ویروس شدند و از این دنیا رفتند.

محمدی لائینی به هدف از تشکیل قرارگاه جهادی موسی بن جعفر(ع) نیز اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه این است که این متوفیان از حداقل حقی که به گردن ما دارند ما آنها را بدون غسل و کفن روانه آخرت نکرده و حتما باید آنها را غسل داده و نماز میت خوانده شود چرا که همه اینها اهل نماز و ایمان و طهارت بوده و نباید آنها را همانند اشیا در قبر معدوم کرد و حرمت آنها باید حفظ شود.

وی با تاکید براینکه این شهرستان در تمام زمینه ها بسیار خوش درخشیده است و با تقدیر از همکاری همه مردم و مسئولان شهرستان بابلسر گفت: خداوند را باید شاکر بود که امروز چنین مردم و مسئولان متحدی را داریم و همه بتوانیم موجبات رضایتمندی مقام معظم رهبری را به خوبی فراهم کنیم.

منبع:خبرگزاری تسنیم