۱۵:۰۱ ۱۴۰۰/۸/۱۵

بازگشایی مدارس متوسطه دوم از امروز

بازگشایی مدارس متوسطه دوم از امروز

مدارس متوسطه دوم مازندران از امروز شنبه ۱۵ آبان بازگشایی می‌شوند.

به گزارش کاسپیین24 | دهقان معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا دانش آموزان دوره دوم متوسطه از امروز شنبه ۱۵ آبان ماه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی آموزش‌های حضوری را آغاز خواهند کرد.

او با بیان اینکه دانش آموزان متوسطه اول هم از اول آذرماه به طور حضوری آموزش می‌بینند، افزود:درباره مدارس ابتدایی هم در صورت اعلام دستورالعمل، به همه مدارس ابلاغ خواهد شد.

دهقان گفت:با توجه به رویکرد وزارت آموزش و پرورش به بازگشایی حضوری مدارس از مدت‌ها قبل اقداماتی از جمله واکسیناسیون فرهنگیان که تاکنون بیش از ۹۰ درصد در برابر کرونا واکسینه شده اند، در استان انجام شده است.

او افزود:همچنین همه عوامل و افرادی که با دانش آموزان ارتباط داشتند از قبیل رانندگان، سرویس مدارس، عوامل اجرایی و نیرو‌های خدماتی هم ملزم به داشتن کارت واکسیناسیون شدند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ۹۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان دز اول واکسن را تاکنون دریافت کرده اند، گفت: حدود ۷۸ هزار و ۸۴۴ نفر هم که حدود ۳۳ درصد از دانش آموزان استان هستند تاکنون دز دوم واکسن را تزریق کرده اند و تا روز‌های آینده این روند هم تکمیل خواهد شد.


منبع : باشگاه خبرنگاران