۱۱:۱۸ ۱۴۰۲/۸/۲۴

بازگشت دوباره رحمتی به نیمکت نساجی

بازگشت دوباره رحمتی به نیمکت نساجی

سیدمهدی رحمتی در فاصله کمتر از ۲ روز از استعفایش از هدایت تیم نساجی مازندران، بار دیگر در سمت خود ماندنی شد.

به گزارش کاسپین24 | رحمتی در اوایل هفته جاری و پس از شکست ۲ بر یک تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش ذوب آهن اصفهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در رختکن تیمش با بازیکنان و ‌کادر فنی این تیم خداحافظی کرده بود.

اما مدیران باشگاه نساجی، تصمیم گیری در خصوص قبول یا رد استعفای رحمتی را موکول به جلسه هیات مدیره این باشگاه در روز چهارشنبه ۲۴ آبان موکول کرده بودند.

با این حال تا پیش از جلسه هیات مدیره تکلیف سرمربی شهر خسته مشخص شده و به نظر می رسد، برای تقویت این تیم در ادامه فصل تصمیم گیری خواهد شد.

در همین حال اسماعیل اسماعیلی از پیشکسوتان باشگاه نساجی مازندران که پیش از حضور رحمتی به عنوان سرپرست این تیم حضور داشت، بار دیگر به جمع کادر فنی قائمشهری ها بازگشت.

رحمتی که پیش از شروع لیگ بیست و سوم هدایت تیم نساجی را برعهده گرفته بود، در ۹ باری لیگ برتر با این تیم صاحب یک پیروزی، سه تساوی و پنچ شکست شد و با کسب تنها ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی این مسابقات قرار گرفت.

رحمتی در چهار بازی که هدایت تیم نساجی به عنوان قهرمان جام حذفی فوتبال ایران در لیگ قهرمان آسیا برعهده داشت، در ۲ بازی رفت و برگشت با تیم نوبهار ازبکستان و همچنین برابر تیم الهلال عربستان تن به شکست داد و تنها برابر نماینده هند صاحب پیروزی شد.

رحمتی مربی سابق آلومینیوم اراک در خرداد امسال با عقد قرار ۲ ساله هدایت تیم نساجی مازندران را برعهده گرفته است.

رحمتی که از لیگ بیستم وارد چرخه مربیگری فوتبال ایران شده است، در اولین تجربه خود، هدایت شهرخودرو را بر عهده گرفت و توانست در سالی که مشکلات مالکیتی و مدیریتی حرف اول را در تیم مشهدی می‌زد، با ساخت تیمی خوب و سرسخت، جایگاه آبرومندی در لیگ به دست بیاورد.

او اما پس از جدایی از شهرخودرو، تصمیم گرفت از ابتدا لیگ بیست و یکم، هدایت تیمی را قبول نکند و در انتظار فراهم شدن فرصتی مناسب برای عرض اندام در لیگ برتر باشد. جایگاهی که در نهایت با جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم، آن را به دست آورد و از هفته بیست و سوم روی نیمکت اراکی‌ها قرار گرفت.


منبع : ایرنا