۱۰:۳۳ ۱۴۰۰/۵/۲۰

بازگشت هندبال مازندران به لیگ برتر

بازگشت هندبال مازندران به لیگ برتر

بازگشت هندبال مازندران پس از دوری بیش از ۲۰ سال ازلیگ برترباشگاه های کشور، شور هیجان را دوباره میان علاقمندان این رشته ورزشی ایجاد کرده است.

به گزارش کاسپین24|  تیم رعد پدافند آمل به عنوان تنها نماینده مازندران در رقابت‌های این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور است که این روزها در حال برگزاری تمرینات آماده سازی خود در این شهرستان است.

این تیم با ترکیبی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان وجوانان که عمدتاً سرباز هستند، با پیگیری مسئولان استانی وشهرستان آمل به عنوان سهمیه به شهرستان آمل داده شده است.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سه شنبه شب در سفر به شهرستان آمل از اردوی پایانی تیم هندبال رعد پدافند آمل پس ازاعزام به مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر بازدید کرد.

در این بازدید مهدی معصومی رئیس هیأت هندبال مازندران، ودیگرمسئولان شهرستان آمل دراین تمرین که در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل در حال برگزاری است، حاضر شدند.

برگزاری دو مرحله اردوی آماده سازی برای نماینده آمل

سرپرست تیم لیگ برتری هندبال رعد پدافند آمل با اشاره به اینکه شاکله اصلی این تیم از بازیکنان جوان و سرباز ارتش هست، گفت، البته برای تقویت تیم در کنار بازیکنان سرباز، چند بازیکن باتجربه تیم‌های لیگ برتری را نیز جذب کردیم.

حسن علمباز افزود: برای آمادگی بیشتر تیم یک مرحله اردوی دراصفهان، پس از آن در دانشگاه شمال و مرحله فعلی که پایانی هست، در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل در حال برگزاری است.

وی ادامه داد، امیداوریم در فرصتی که پس از برگزاری هفته دوم که به خاطر بازی‌های تیم ملی لیگ تعطیل می‌شود، تیم آمل بتواند شرایط آمادگی خود را حفظ وارتقا ببخشد.

آمادگی حدود ۷۰ درصدی تیم آمل

سرمربی تیم لیگ برتری هندبال رعد پدافند آمل با بیان اینکه این تیم از حدود یک ماه گذشته با جذب نفرات مورد نظر کادر فنی شکل گرفته و تمرینات از حدود سه هفته قبل شروع شد، گفت: در این تیم ترکیبی از بازیکنان بومی استان و بازیکنانی که برای خدمت سربازی در ارتش حضور دارند، به عضویت تیم رعد پدافند آمل درآمدند.

امین حسن وند افزود: خوشبختانه با جدیتی که دربین بازیکنان تیم وجود دارد، تاکنون به حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد آمادگی برای مسابقات رسیدند که قطعاً تا شروع مسابقات به مرز کامل آمادگی خواهند رسید.

وی با توضیح اینکه قطعاً زنگ تفریح برای دیگرتیم های لیگ برتر نخواهیم شد، گفت، دوست داریم از شروع لیگ برتر با قدرت در مسابقات حاضر شویم و تیم از پیش بازنده نباشیم.

حفظ سهیمه لیگ برتر درسال نخست

سرمربی تیم رعد پدافند آمل ابراز امیداوری کرد، که تمام تلاش کارفنی و بازیکنان براین هست که در سال نخست تیم آمل درلیگ برتر، حفظ سهیمه تیم در این رقابت‌ها هست که این مهم با همت و بازی‌های خوب بازیکنان در طول فصل محقق خواهد شد.

سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۰ تیم " پاس ناجا قم، ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، ستارگان دشتستان، سپاهان نوین، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، فولاد سپاهان اصفهان، زغال سنگ طبس و رعد پدافند آمل " از روز شنبه، ۲۳ مردادماه، به صورت متمرکز در سالن خانه هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه فدراسیون هندبال در تهران آغاز می‌شود.

تیم رعد پدافند آمل درهفته نخست این رقابتها روز یکشنبه ۲۴ مرداد درتهران به مصاف تیم زغال سنگ طبس می‌رود.


منبع: مهر