۱۴:۳۵ ۱۴۰۰/۱/۲۳

بازگشت کرایه‌ها به نرخ قبل

بازگشت کرایه‌ها به نرخ قبل

کرایه‌های حمل و نقل بین شهری که به مناسبت سفر‌های نوروزی حداکثر ۲۰ درصد افزایش یافته بود به حالت قبل بازگشت.

به گزارش کاسپین24 | علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان موظفند کرایه حمل و نقل بین شهری را که به مناسبت سفر‌های نوروزی حداکثر ۲۰ درصد افزایش یافته بود به حالت قبل برگرداننده که این مهم در استان اجرایی شد.

او افزود: هر گونه افزایش یا نگه داشتن سطح قیمت‌ها به نرخ‌های کرایه نوروزی بعد از ۱۶ فروردین غیر قانونی است.

نصیری گفت: چنانچه هموطنان با تخطی از این دستور العمل مواجه شدند آن را به نزدیکترین دفاتر ادارات راهداری که در پایانه‌ها مستقر شده اند اطلاع دهند.

او افزود: همچنین افراد می‌توانند تخلفات را از طریق، تلفن گویای ۱۴۱، وب سایت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ اعلام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص رعایت دستور العمل بهداشتی در پایانه‌های بار و مسافر در ایام نوروز، گفت: سیاست این اداره کل حمل ایمن مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت‌ها انجام می‌شودو اقداماتی، چون ضد عفونی نمودن اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، توزیع آب آشامیدنی در بطری‌های یکبار مصرف، توزیع دستکش و ماسک یکبار مصرف در بین مسافران برای مقابله با ویروس کرونا است.



منبع: باشگاه خبرنگاران