۱۰:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۹
سرمربی تیم کاله آمل مطرح کرد

بازیکنان با تجربه برگ برنده کاله

بازیکنان با تجربه برگ برنده کاله

کاسپین24| سرمربی تیم کاله آمل،گفت:بازیکنان با تجربه برگ برنده این تیم در لیگ برتر است.

به گزارش کاسپین24| بهروز عطایی پس از پیروزی در مقابل تیم شهداب یزد،اظهار داشت: در دست های چهارم وپنجم، بازیکنان با تجربه کاله توانستند، با عملکرد بهتر، جریان بازی در به دست بگیرند و با کنترل قابل قبول نتیجه را با پیروزی تغییر دادند.

سرمربی کاله،افزود:فکر می کنم که تماشاگرانی که در سالن حضور داشتند، از عملکرد وبازی که دوتیم به نمایش گذاشتند، رضایت داشتند، هرچند به شخصه ازعملکرد کلی تیم راضی نیستم.

وی ادامه داد، متاسفانه دربرخی از مواقع، به نوعی که تمرین وبا بازیکنان درطول هفته برای بازی خاصی کار می کنید، درجریان بازی جواب خودش را نمی دهد ودر بازی برابر تیم یزد هم از آن روزهایی بوده که به کاله برخورد کرده بود.

سرمربی تیم کاله مازندران درعین حال با بیان اینکه آن چیزی که در بازی با شهداب یزد ارائه شده بود، راضی کننده نبود، گفت، چیزی که ما در تیم کاله داریم وهستیم، آن چیزی نبود که دراین بازی برابر نماینده یزد به نمایش درآمد.

عطایی افزود: به طور قطع ویقیین کاله در بازی های آینده با شناخت بیشتر وآنالیز تیم ها عملکرد به مراتب بهتری خواهد داشت.

تیم کاله مازندران در هفته نخست فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشورچهارشنبه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم شهداب یزد بود ودرنهایت میهمان خود را با نتیجه ۳بر۲ با شکست بدرقه کرد.

کاله مازندران در چارچوب هفته دوم این رقابتها روز یکشنبه ۱۲ آبان در دیداری بیرون از خانه میهمان است. مسابقات امسال لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران با حضور ۱۳ تیم درحال برگزاری است.