۱۹:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۱۱
عضو هیئت رئیسه مجلس:

باز آفرینی توان اقتصادی مردم اولویت اول دولت جدید باشد

باز آفرینی توان اقتصادی مردم اولویت اول دولت جدید باشد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آینده در راه بازآفرینی توان اقتصادی و فرهنگی کشور مسئولیت سنگینی دارد و باید جزو اولویت ها باشد.

به گزارش کاسپین24 | علی کریمی فیروزجایی افزود: اوضاع اسفبار اقتصادی ۸ ساله اخیر و دلسردی ناشی از بی عملی دولت کنونی کوهی از مشکلات را برای دولت آینده به ارث گذاشته است.

نماینده مردم بابل انباشت بدهی‌های سررسید شده، تعهدات بودجه‌ای و عدم پرداخت دیون دولت به صندوق‌های حمایتی را از جمله مشکلات دولت جدید دانست وافزود: نظم دادن به ساختارهای نامناسب اقتصادی بویژه در حوزه سازمان برنامه وبودجه اولویت اساسی دولت آینده است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور باتاکید برضرورت تقویت پیشران‌های اقتصادی افزود: تقویت پیشران‌های اقتصادی مانند حوزه ساخت وساز مسکن و عمران روستایی و شهری تکلیف جدی دولت آینده است.

کریمی فیروزجایی با اشاره به اهمیت تعامل مجلس با دولت آینده افزود: مجلس یازدهم با دولتی که دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد در حد اعلی تعامل خواهد داشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم گفت: مشکلات مردم و کشور با سیاسی بازی و شعار محوری حل شدنی نیست.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم عملگرایی در روش قوه مجریه یادآورشد: دولت باید با رفتار مبتنی بر حل چالش‌ها و مشکلات اساسی کشور مردم را در حل تنگناها با خود همراه کند.

دبیر هیأت رئیسه مجلس یازدهم افزود: همراهی مردم با دولت رمز عبور از مشکلات است.

نماینده مردم بابل خاطر نشان کرد: دولتی موفق است که برنامه محور وقانونگرا باشد و اولویت نخست آن گره گشایی از مشکلات مردم باشد


منبع: مهر