۱۳:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران مطرح کرد:

باید اعتماد مردم به دولت تقویت شود

باید اعتماد مردم به دولت تقویت شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران،گفت:باید اعتماد مردم به دولت تقویت شود.

به گزارش کاسپین24،احمد حسین زادگان با بیان ایکه بار اصلی ماموریت های وزارت کشور در حوزه بخش برعهده بخشداران است از تقسیم بخشداری های استان به چهار منطقه خبر داد .

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر لزوم پاسداشت ارزشهای این دوره تاکید کرد و گفت: عزت و اقتدار امروز مرهون رشادتهای دوران دفاع مقدس است و باید نسبت به انتقال ارزشهای این دوران به نسل جدید تلاش کنیم اگرچه تاکنون کوتاهی کرده ایم.

حسین زادگان با بیان اینکه تحریم های ظالمانه ای علیه کشور شروع شده است گفت: به رغم توطئه ها و مشکلات، دولت درحال مدیریت کردن شرایط و کشور است و باید به ان کمک کنیم.

وی از بخشداران به عنوان سرپنجه های دولت یاد کرد و اظهار داشت: باید مشکلات و مسائل به مردم بازگو اعتماد آنان و دولت تقویت شود و بخشداران باید در جامعه امیدآفرینی کرده و یاس و ناامیدی را دوری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران،بهره گیری از ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی را لازم و ضروری دانست و خواستار تقویت سمن ها و سازمان های مردم نهاد روستایی در روستاها شد.

وی گفت: باید از ظرفیت های اجتماعی و مردمی در بخش و روستاها بهره گیری کرد و نباید جشنواره های فرهنگی و اجتماعی را به صورت زینتی راه اندازی کرد.

حسین زادگان از محرم و صفر به عنوان ظرفیت مناسب بیان دیدگاهها دانست و گفت: باید نشاط اجتماعی و فرهنگی در بخش ها تقویت شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، خواستار تشکیل سازمان های مردم نهاد و سمن ها در روستاها شد و گفت: زمینه های فرهنگی و بسترهای لازم برای ایجاد سازمان های مردم نهاد فراهم شود.