۱۶:۱۵ ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
وزیر ورزش و جوانان:

باید امکانات ورزشی را برای استفاده بهینه مردم فراهم کرد

باید امکانات ورزشی را برای استفاده بهینه مردم فراهم کرد

وزیر ورزش و جوانان گفت:باید امکانات ورزشی را برای استفاده بهینه مردم فراهم کرد

به گزارش کاسپین24 به نقل از ایسنا؛مسعود سلطانی فر در نشست با هیئت های ورزشی استان مازندران اظهار کرد: نکته اصلی اقتصاد مقاومتی، استفاده بهینه از منابع و ظرفیت های کشور برای افزایش ضریب بهره وری است و باید بتوان در ابعاد مختلف به گونه ای عمل کرد تا جبران عقب ماندگی های گذشته شود.


وی تصریح کرد: باید امکانات ورزشی را برای استفاده بهینه مردم فراهم کرد و امروز بیشتر دانشگاه های کشور دارای فضاهای مناسب ورزشی هستند و در بخش ورزش کارگری نیز امکانات خوبی وجود دارد.


وزیر ورزش و جوانان افزود: کشور در 38 سال گذشته مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته و برای به دست آوردن موفقیت‌های بین‌المللی باید در برجام رویکرد مناسبی دیده شود.


سلطانی فر گفت: سازو کار مناسبی برای فعالیت بخش خصوصی در حوزه ورزش فراهم شده است و باید زمینه سرمایه گذاری آن نیز در ورزش ایجاد شود و به دنبال آن هستیم تا شرایط اقتصاد ورزش در سال های آینده فراهم شود.


وی خاطرنشان کرد: ۳۰ میلیون جوان در سن ورود به بازارکار و رشد قرار دارند و باید از توان و ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد چرا اقتصاد ورزش، بی نهایت است.


سلطانی فر تصریح کرد: زیرساخت خوبی برای توسعه ورزش مازندران وجود دارد و شرایط برای فعالیت بخش خصوصی در حوزه ورزش فراهم شده است.


وی با بیان اینکه به دنبال رونق اقتصاد ورزشی در سال آینده هستیم، خاطرنشان کرد:. پیش از دولت یازدهم 50 تشکل غیر دولتی فعال بود که امروز تعداد این تشکل ها به 1500 مورد رسید و حدود 600 مورد نیز در نوبت دریافت مجوز قرار دارند.


وزیر ورزش یادآورشد: تجربه نشان داد که نیاز به مشارکت مردم در تمام امور وجود دارد و با ورود مردم مشکلات کاهش می‌یابد.