۱۵:۴۵ ۱۴۰۲/۴/۲۱

با فعالیت تخریبی ۳۰ شبکه مجازی مقابله شد

با فعالیت تخریبی ۳۰ شبکه مجازی مقابله شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) ماه‌های اخیر با ۳۰ شبکه مجازی که بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفته بودند مقابله کردند.

به گزارش کاسپین24 | محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در گفتگوی ویژه خبری گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان در ماه‌های اخیر بیش‌از ۳۰ شبکه مجازی که هدف‌شان ایجاد تزلزل در بنیاد خانواده، ترویج اباحه گری و طلاق و زندگی با حیوانات بود مقابله کردند.

او افزود: وقتی‌که دشمن بنیاد‌های خانواده را هدف قرار داده است تا بتوانند به هدف بالاترش که ساقط کردن نظام است برسد بر همه ما لازم و واجب است که از این فرهنگ حفاظت بکنیم و افرادی که کوتاهی می‌کنند باید پاسخ‌گو باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران افزود: این درست نیست که امروز شاهد گزارش‌هایی باشیم که برخی از دستگاه‌ها این دغدغه را ندارند.

کریمی با بیان اینکه ظرفیت قانونی لازم در مقابله با ترک فعل مسئولان وجود دارد، ادامه داد: قانونگذاردر ماده ۵۷۶ قانون مجازات اسلامی به صراحت اعلام کرده است چنانچه هر یک از صاحب منصبان، مستخدمین و مامورین دولتی، از اجرای قوانین مملکتی، احکام یا اوامر مقامات قضائی جلوگیری نمایند به انفصال از خدمات دولتی از یک تا پنجسال محکوم خواهد شد.

او افزود: ما اکنون در جنگ نرم به سر می‌بریم و ابزاری هم که در مقابله با این جنگ به کار می‌بریم نیز باید هنرمندانه باشد و اگر ابزار‌های هنرمندانه را درست بکار نبریم در واقع در زمین دشمن بازی می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران ادامه داد: آمران به معروف باید بدانند از چه روش‌های استفاده می‌کنند و ضابطین نیز باید درست شناسایی کنند که این افراد با چه انگیزه‌ای دارند این کار‌ها را انجام می‌دهند و متناسب با انگیزه‌ای که طرف مقابل دارد نسخه لازم پیچیده شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: موضوع حجاب به غیر از ضرورت‌های فردی و اعتقادی مردم، در حوزه اجتماعی و فرهنگی و اخیرا هم در حوادث پاییز سال گذشته وارد فاز سیاسی شد.

او افزود: مسئله کشف حجاب، مقوله امنیتی پیدا کرد و دشمن با هدف قرار دادن کوچک‌ترین نهاد اجتماعی که همان خانواده است به‌دنبال براندازی نظام برآمد که البته موفق نشد.


منبع : باشگاه خبرنگاران