۱۰:۴۳ ۱۳۹۵/۱۲/۱۶

بدبیاری‌های نساجی همچنان ادامه دارد

بدبیاری‌های نساجی همچنان ادامه دارد

شنیده‌ها حاکی از آن است که نساجی در بازی با ملوان به لطف کمیته انظباطی و طی حکمی تا اطلاع ثانوی از همراهی آقای گل خود یعنی محمد عباس‌زاده محروم شده است.

به گزارش کاسپین24 به نقل از فارس؛ از سری مسابقات لیگ یک کشور، سه شنبه (هفدهم اسفندماه) دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه وطنی این شهرستان به مصاف هم می‌روند.

تیم ملوان در حال حاضر با کسب 46 امتیاز در رده دوم جدول جا خوش کرده است و اما تیم فوتبال نساجی مازندران که در 6 هفته توانست 13 امتیاز کسب کند، درست در اوج مسابقات دست‌خوش تغییرات و تصمیمات عجیب و غریب شده بود که به این تیم ضربه زد و در سه بازی تنها یک امتیاز به‌دست آورد و هفته به هفته از صدر جدول دور و دورتر شد.

نساجی و ملوان دو تیم پرهوادار و ریشه‌دار در فوتبال ایران هستند و شایستگی حضور در لیگ برتر را داشته و بازیکنان این دو تیم سعی دارند در ادامه راه خوب و بهتر از قبل حاضر شوند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نساجی در بازی با ملوان به لطف کمیته انظباطی و طی حکمی تا اطلاع ثانوی از همراهی آقای گل خود یعنی محمد عباس‌زاده محروم شده و اگر این اتفاق رخ دهد، بازیکن مؤثر ببرها در دو بازی با تیم‌های شمالی نمی‌تواند برای تیمش بازی کند و به این ترتیب بدبیاری‌های تیم فوتبال نساجی همچنان ادامه دارد.

تیم فوتبال نساجی مازندران در دو هفته آینده با ملوان در قائم‌شهر و خونه به خونه در بابل دیدارهای حساسی برگزار خواهد کرد و کسب این 6 امتیاز برای این تیم حیاتی است.

عده‌ای گیلانی بودن حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را در صدور حکم محرومیت برای عباس‌زاده مؤثر می‌دانند، چرا که این بازیکن درست زمانی که با تیم استان رئیس کمیته انضباطی بازی دارند محروم شده است ولی هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران همچنان امیدوارند تا حسن‌زاده در رأی کمیته تجدیدنظر کرده و خط قرمزی بر شایعات موجود بکشد.

به گزارش فارس، باید منتظر ماند و دید که آیا در فرصت باقیمانده تا انجام بازی دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی تکلیف شایعاتی که در فضای مجازی در حال انتشار است مشخص می‌شود و یا ببرها در بازی روز سه‌شنبه خود از همراهی با گلزن تیم محروم می‌شوند