۱۰:۳۱ ۱۴۰۰/۸/۱۱

برترین‌های کیک بوکسینگ مازندران معرفی شدند

برترین‌های کیک بوکسینگ مازندران معرفی شدند

نفرات برتر منتخب کیک بوکسینگ مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور معرفی شدند.

به گزارش کاسپین24 | روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان انتخابی تیم منتخب مازندران برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در ساری خاتمه یافت.

این مسابقات که به میزبانی ساری در سالن ورزشی شهید منتظری برگزار شد، در وزن ۵۵- کیلوگرم امیرحسین ارشادی، ۶۰- کیلوگرم رضا دیوصورتی، در وزن ۶۵- کیلوگرم حاتم علیزاده، در وزن ۷۰- کیلوگرم مجید گلی، در وزن ۷۵- کیلوگرم مهرداد منصوری، در وزن ۸۰- کیلوگرم آیدین مرتضی پور، در وزن ۸۵- کیلوگرم دانیال محمودی، در وزن ۹۰- کیلوگرم علیرضا سیار و در وزن ۹۰+ کیلوگرم سامان دیوسالار با بررتی مقابل حریفان به عنوان نقران برتر اوزان مختلف معرفی شدند.

فرشاد آذری سرپرست هیات ورزش‌های رزمی مازندران از حضور ۱۱۳ ورزشکار از ۱۶ شهرستان در این مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقه به منظور شناسایی نفرات برتر تیم منتخب کیک بوکسینگ مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار شد.

او سطح این مسابقات را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: این رقابت‌ها روی دو رینگ برگزار شد و در پایان با حضور بریمانی معاون امور ورزش و دیگر مسئولان به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.


منبع : باشگاه خبرنگاران