۱۱:۴۳ ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران :

برپایی نمایشگاه توانمندی های بانوان در قائم شهر

برپایی نمایشگاه توانمندی های بانوان در قائم شهر

نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بانوان مازندران در حوزه مشاغل خانوادگی، صنایع دستی، مد و لباس در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر گشایش یافت.

به گزارش کاسپین۲۴| مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: در این نمایشگاه تخصصی، تولیدات و محصولات زنان کارآفرین مازندران در ۱۳۰ غرفه به تماشا گذاشته شد.

طوسی به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: معرفی و حمایت از مشاغل خانگی و بهبود وضیعت معیشتی خانواده از اهداف اصلی این نمایشگاه است که بانوان کارآفرین ظرفیت‌ها و مهارت‌های خودرا در معرض دید عموم قرار دادند.

حسن نژاد معاون سیاسی وامنیتی مازندران در افتتاح نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بانوان مازندران، این رویداد اقتصادی را فرصتی برای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های زنان استان دانست و افزود: حمایت دستگاه‌ها و سازمان‌ها از این قشر توانمند، فرصت‌های شغلی زیادی را در حوزه‌های خرد اقتصادی ایجاد خواهد کرد.

اصغری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران نیز گفت: برای حمایت از مشاغل خانگی در مازندران پارسال ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات چهاردرصدی به متقاضیان این بخش پرداخت شده است.

نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بانوان مازندران تاجمعه ۲۵ بهمن ازساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر خواهد بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما