۲۰:۱۴ ۱۳۹۹/۸/۲۸

بسیج بزرگترین مولفه قدرت نرم نظام است/ اجرای ۱۴ هزار ویژه برنامه

بسیج بزرگترین مولفه قدرت نرم نظام است/ اجرای ۱۴ هزار ویژه برنامه

فرمانده سپاه کربلا، تفکر جهادی و بسیجی را سبب شتاب در حرکت به سمت تمدن سازی اسلامی دانست و گفت:بسیج بزرگترین مولفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش کاسپین24 | سردار سیاوش مسلمی عصر چهارشنبه در گفتگو باخبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج و اینکه بسیج ماندگارترین یادگار حضرت امام راحل به شمار می‌رود که از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کرده است، گفت: بسیج تهدیدات را با ظرفیت‌های موجود به فرصت تبدیل کرده است.

وی افزود: بسیج هرجا که اسلام و انقلاب نیاز دارد وارد میدان می‌شود و تاکنون در بحران‌های طبیعی، امنیتی و مسائل معیشتی و غیره بسیج به عنوان قدرت نرم جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها پیشگام بوده زیرا از جنس مردم و از بطن جامعه است.

وی یکی از بزرگترین مؤلفه‌های قدرت نرم در جمهوری اسلامی که توانسته نظام اسلامی را در حوادث مختلف سیاسی و امنیتی، انقلاب نجات دهد، بسیج دانست و گفت: اقدامات بسیج در مقابله با کرونا ویروس بی نظیر بوده است.

مسلمی با بیان اینکه هرکس روحیه بسیجی و دل در گرو انقلاب و نظام اسلامی داشته باشد، بسیجی است، دغدغه مندی را یکی از بزرگترین ویژگی فرد بسیجی دانست و گفت: اگر مدیران دغدغه مندی نسبت به رفع مشکلات مردم و اعتلای انقلاب اسلامی داشته باشد وتفکر جهادی سبب پیشروی سریعتر انقلاب به سمت تمدن سازی اسلامی خواهد بود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به طرح جهادی حاج قاسم سلیمانی برای قطع ویروس کرونا گفت: این طرح با بهره گیری از ظرفیت‌های اجرایی در کشور در زمینه شناسایی، مراقبت، رصد و درمان بیماری کرونایی تا کمک رسانی به بیماران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شجره طیبه بسیج به قدرت تنومندی در گام دوم انقلاب و الگوی کشورهای منطقه تبدیل شده است، گفت: بسیج به عنوان پاک‌ترین نهاد مردمی است که برای آبادانی و پیشرفت کشور تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: همزمان با هفته بسیج ۶۶ عنوان برنامه شاخص با رویکرد نهضت خدمت خالصانه و مؤمنانه با ۱۴ هزار و ۵۱۸ ریزبرنامه اجرا می‌شود.

مسلمی، دیدار با خانواده معظم شهیدان در قالب هزار و ۹۷۹ برنامه، دیدار با خانواده‌های ایثارگران، برپایی یادواره‌ها به تعداد ۴۲۵ مراسم، ۸۵۶ مسابقات ورزشی، هزار و ۱۴۸ نشست بصیرتی را از جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: دو هزار و ۲۲۷ گشت رضویون، ۴۹۲ اردوی جهادی و راه اندازی ۱۴۹ پویش از دیگر برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار و ۷۹۵ بسته معیشتی همزمان با هفته بسیج بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: در مجموع برای تأمین بسته‌ها بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

منبع : مهر