۱۲:۰۸ ۱۴۰۰/۸/۲۳

بلندقامتان مازندرانی به دنبال تکرار پیروزی هفته قبل

بلندقامتان مازندرانی به دنبال تکرار پیروزی هفته قبل

بلندقامتان مازندرانی در هفته هفتم لیگ برتر امروز مقابل مس رفسنجان و شهداب یزد به میدان می روند.

به گزارش کاسپین24 | تیم والیبال لبنیات هراز در هفته هفتم لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه ۲۳ آبان به دیدار مس رفسنجان می‌رود، تیمی که در نخستین حضورش در لیگ تا اینجای کار نشان داده تیمی جنگنده، سختکوش و غیرقابل پیش بینی است.

هرازی‌ها که هفته گذشته آذرباتری را در آمل مقتدرانه شکست دادند، همچنان مهرداد بابایی و امیرخداپرستی دو یار مصدوم خود را در اختیار ندارند، اما سایر بازیکنان مشکلی برای حضور در این دیدار ندارند.

ترکیب تیم حریف یکی از مازنی‌ترین تیم‌های لیگ برتر است. ولی علیپور، موعود آقاپور و مرصاد آقاجانی مازندرانی‌های این تیم هستند که در کنار جواد حسین آبادی، بهنام ابراهیمی و امین رضوی از شاخص‌ترین بازیکنان مس رفسنجان هستند که در این فصل با دو برد و چهار شکست در رده یازدهم جدول قرار دارند.

مس گرچه متحمل چهار شکست شده، اما در تمامی دیدار‌ها تا پوئن آخر جنگیده و یکی از جنگنده‌ترین تیم‌های لیگ است که تا امتیاز آخر هم دست از تلاش برنمیدارد و این مهم قطعا کار را برای لبنیات هراز سخت میکند و شاگردان بهروز عطایی برای تداوم روند رو به رشد و پیروزی‌های خود نباید به حریف اجازه دهند تا برنامه‌های خود را در بازی اجرا کند.

دو تیم مس رفسنجان و لبنیات هراز آمل از ساعت ۱۶ امروز در سالن ۹ دی رفسنجان به دیدار هم خواهند رفت.

جدال هورسان و شهداب در رامسر

تیم والیبال هورسان رامسر نیز که در بازی هفته قبل با نتیجه سه بر یک نخستین بردش را مقابل فولاد سیرجان و مدافع عنوان قهرمانی کسب کرده بود از ساعت ۱۶ امروز در سالن شهید صدر رامسر مقابل شهداب یزد به میدان می‌رود.

هورسان با ۶ بازی و ۵ امتیاز در رده دوازدهم و شهداب با ۱۲ امتیاز در رده چهارم جدول جای دارند.

مسعود آرمات سرمربی جدید تیم هورسان رامسر که هفته گذشته در نخستین حضورش نخستین پیروزی را برای رامسری‌ها به ارمغان آورده بود امروز امیدوار است دومین پیروزی را هم کسب کند.


منبع : باشگاه خبرنگاران