۲۰:۰۱ ۱۳۹۸/۱۱/۴
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های مازندران خبر داد:

بهره مندی اعضای خانه مطبوعات از تخفیف ۱۸درصدی خدمات پزشکی

بهره مندی اعضای خانه مطبوعات از تخفیف ۱۸درصدی خدمات پزشکی

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران،گفت:اعضای خانه مطبوعات و رسانه های مازندران می توانند از تخفیف ۱۸درصدی خدمات پزشکی استفاده کنند.

به گزارش کاسپین۲۴| سینا قربانی ،با اشاره بر اینکه یکی از وظایف خانه مطبوعات تامین نیازهای صنفی است،اظهار داشت:برای تکریم از اعضای خانه مطبوعات و خانواده هایشان طی قراردادی با موسسه تامین درمان بسیجیان مقرر شد تا ۱۰ بخش پزشکی با ۱۸درصد تخفیف به اصحاب رسانه ارائه شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران،تصریح کرد:اعضای خانه مطبوعات و خانواده درجه یک آنان می توانند در بخش های پزشکان عمومی،متخصص،فوق تخصص،آزمایشگاه،فیزیوتراپی،دندانپزشکی، مشاوره های روانشناسی،مامایی و تغذیه از ۱۸ درصد تخفیف بهره مند شوند.

وی،افزود:در حال حاضر این خدمات و تخفیف در درمانگاه ولایت شهرستان آمل ارائه می شود و اعضای خانه مطبوعات میتوانند با داشتن کارت شناسایی خانه مطبوعات از خدمات پزشکی استفاده کنند و این خدمات صرفا متعلق به خبرنگاران آملی نبوده و کلیه اعضای رسمی خانه مطبوعات مازندران از این خدمات می توانند استفاده کنند.

قربانی با اشاره بر اینکه در تلاش هستیم در ۲ نقطه دیگر مازندران این خدمات را برای اصحاب رسانه مهیا کنیم،اظهار داشت:بزودی این خدمات در شهر ساری و چالوس ارائه می شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های مازندران،تصریح کرد:روز گذشته ۳۷ میلیون تومان هدیه نقدی به ۳۷۰ عضو خانه مطبوعات مازندران واریز شد.