۱۱:۱۰ ۱۴۰۰/۶/۷
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران:

به وعده‌های دولت جدید درباره قرنطینه و کاهش سفرها امید بسته‌ایم

به وعده‌های دولت جدید درباره قرنطینه و کاهش سفرها امید بسته‌ایم

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: تعطیلی و قرنطینه یعنی همه در خانه بمانند و انتظار داریم دولت جدید این موضوع را عملیاتی کند.

به گزارش کاسپین24|  منصورعلی زارعی در مورد وضعیت شیوع کرونا در استان مازندران گفت: با وجود بیماری کووید ۱۹ در استان مازندران با مشکلات جدی مواجه شده‌ایم، سرریز شدن جمعیت دیگر استان‌ها، مخصوصا استان تهران در زمانی که اعلام تعطیلی می‌شود، شیوع کرونا در این منطقه را افزایش می‌دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به رأی اعتماد مجلس یازدهم به دولت سیزدهم و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وعده‌هایی در خصوص جدی‌تر گرفتن قرنطینه در هنگام تعطیلی‌ها داده شد. در دولت قبلی مثلا اگر قرار بود چهارشنبه تعطیل شود، از دوشنبه اعلام می‌شد و این اتفاق دست به دست ناهماهنگی‌ها می‌داد و مردم را راهی شمال می‌کرد. تعطیلی و قرنطینه یعنی همه در خانه بمانند. انتظار داریم دولت جدید این موضوع را عملیاتی کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه متأسفانه تجربه خوبی در ممنوعیت سفرها نداشته‌ایم، ادامه داد: مسافرت، مصوبات ستاد کرونا را باطل می‌کند، به نظرم دولت جدید باید از مبدأ مسافرت‌ها جلوی سفرها را بگیرد.

وی با اشاره به بازدیدش از چند مرکز واکسیناسیون در مازندران، از کمبود امکانات خبر داد و گفت: آنچه مهم است هماهنگی دستگاه‌های داخلی است که احساس می‌کنم بهتر از گذشته خواهد بود و مشکلات کم می شود. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که وزیر بهداشت و رئیس جمهور در میدان حضور دارند و کارها در میدان بهتر پیش می‌رود.

زارعی در پایان ضمن تشکر از سید ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه نسبتا به واردات حدکثری واکسن و کاهش شیوع کرونا در ماه‌های آینده ابراز امیدواری کرد.


منبع: ایسنا