۱۰:۱۴ ۱۴۰۰/۳/۱۴

بیانیه مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگدار انقلاب اسلامی

بیانیه مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگدار انقلاب اسلامی

همزمان با فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگدار انقلاب اسلامی مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش کاسپین24 | در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴خرداد سالروز عروج ملکوتی روح خدا و رهبربزرگ آزادیخواهان جهان حضرت امام خمینی (ره) تسلیت باد.

امام روح الله رهبر بی نظیر دینی در اوج مراتب معنوی بود که جانهای بسیاری را از گلواژه های بصیرت ،اخلاص ،عبودیت ، آزادگی و ظلم ناپذیری سیراب کرد و جهان معاصر را تحت تاثیرابعاد وسیع شخصیت استوار و بی مانندش قرار داد.

معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران با پیگیری بی امان مبارزه با طاغوت و استکبار و مظاهر پلیدی در جهان مسیر روشن و پرفروغی را مقابل دیدگان جهانیان بویژه ملت غیور و بااراده و مومن ایران اسلامی قرار داد که تا ابد مشعل آن فروزان خواهد بود.

طوفان ۱۴خردادباعروج پیر برنای جماران اگر چه سیلی بیرحمانه ای را به صورت مردم انقلابی ایران و مسلمانان جهان نواخت که آثار آن همچنان باقیست ، اما انتخاب خلف رشید و شایسته برای آن یگانه دوران از جنس و شمایل روح خدا در همان روز فراموش نشدنی ،عطیه ای الهی از سوی خداوند سبحان برای تسکین الام دلهای مصیبت زده بود که این انتخاب در سی ودومین سال هجران امام امت نشان داد که روح خدا با قامتی استوار و عزمی راسخ پی جوو تداوم بخش آرمان والای آن حقیقت تابناک است وامام خامنه ای (مد ظله العالی )گوهر درخشان درپهندشت ایران اسلامی است.

مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران درمجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره فراموش نشدنی امام روح الله (ره) یکبار دیگر همراه با خیل عاشقان میلیونی اش ضمن تجدید میثاق با روح عرشی آن سلاله انبیایی اعلام می دارد که از همراهی و تداوم نهضت معمار کبیر انقلاب اسلامی تحت رهبریهای داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) لحظه ای درنگ نخواهد کرد .

دبیر خانه مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی مازندران۱۴ خرداد ۱۴۰۰


منبع: ایسنا