۱۸:۵۵ ۱۳۹۶/۲/۲
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران:

بیش از 16 هزار کاندیدای شورا در مازندران تایید صلاحیت شدند

بیش از 16 هزار کاندیدای شورا در مازندران تایید صلاحیت شدند

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران گفت: 16 هزار و 268 کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران تائید شدند.

به گزارش کاسپین24؛نوروز احسانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هجده هزار و 297 کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستاهای مازندران ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد 16 هزار و 268 کاندیدا صلاحیت آنها تائید شد.

او با اشاره به اینکه از مجموع بررسی پرونده ها در هیات اجرایی و نظارت هزار و 451 کاندیدا صلاحیت آنها رد شد، افزود: 578 کاندیدا نیز قبل از بررسی پرونده انصراف خود را اعلام کردند.

نوروز احسانی از کاندیداهای رد صلاحیت شده خواست تا اعتراض خود را از فردا تا 6 اردیبهشت به هیات نظارت شهرستان ها ارسال کنند.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران یادآور شد: رد صلاحیت شده شورای اسلامی شهر و روستاهای مازندران اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان ها اعلام کنند.

احسانی با بیان اینکه کاندیداهای رد صلاحیت شده از یک شنبه 3 اردیبهشت اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان بفرستند گفت: این کاندیداها تا 6 اردیبهشت فرصت اعتراض دارند.

وی با اشاره به اینکه از 7 اردیبهشت بررسی صلاحیت مجدد کاندیداهای رد شده آغاز می شود افزود: تا 16 اردیبهشت کار بررسی ادامه می یابد.

نوروز احسانی درباره اعلام نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداها در هیات نظارت شهرستان یادآور شد: نتیجه بررسی از هیات نظارت به فرمانداری ها اعلام شده و فردا 2 اردیبهشت به کاندیداها ابلاغ می شود.