۱۷:۱۹ ۱۴۰۰/۵/۱۳
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

بیمارستان آیت الله طبرسی ساری امسال تکمیل می شود

بیمارستان آیت الله طبرسی ساری امسال تکمیل می شود

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: بیمارستان آیت الله طبرسی ساری تا پایان سال جاری تکمیل و آماده خواهد شد.

به گزارش کاسپین24 | علی بابایی بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان‌های ساری هدف از این بازدید را با توجه به وضعیت کرونا، افزایش تخت‌های بیمارستان‌های کرونایی برای پذیرش بیماران بیان کرد و افزود: بیمارستان بوعلی به ۱۲۰ تخت، بیمارستان امام خمینی (ره) و فاطمه زهرا (س) این شهرستان همچنین سایر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مرکز استان تجهیز می‌شود.

وی گفت: متأسفانه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمانی ویروس در آستانه پیک جدیدی قدرت نمایی می‌کند و در این برهه حساس رسیدگی به وضع بیمارستان‌ها از لحاظ تجهیزات بسیار مهم و حیاتی است زیرا سربازان سلامت با دست خالی نمی‌توانند به جنگ کرونا بروند.

و، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته تکمیل بیمارستان آیت الله طبرسی در ساری در دستور کار قرار گرفت و انشاءالله تا پایان سال آماده خواهد شد تا مردم ساری و میاندرود در حوزه درمانی دغدغه کمتری داشته باشند.

قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت گفت: مردم نگران تخت نباشند چرا که دانشگاه‌های علوم پزشکی براساس نیازشان تخت‌ها را بلافاصله اضافه می‌کنند اما مهم این است مردم کمک و همراهی کنند تا رفت و آمدها و تجمعات خانوادگی و عروسی‌ها متوقف شود.

جان بابایی افزود: هر چه تعداد تخت‌ها زیاد شود اما مردم توجهی به رعایت پروتکل‌ها نداشته باشند مطمئن باشید تلاش‌ها بی نتیجه خواهد ماند.


منبع: مهر