۱۵:۱۰ ۱۴۰۱/۱۱/۹
استاندار مازندران در هشتمین سفر شهرستانی مطرح کرد:

بی‌واسطه می خواهیم مشکلات را احصا و گره‌گشایی کنیم

بی‌واسطه می خواهیم  مشکلات را احصا و گره‌گشایی کنیم

استاندار مازندران گفت: گره گشایی از مشکلات مردم و همچنین کار و تلاش برای عمران و آبادانی ایران اسلامی در دولت سیزدهم توقف ندارد.

به گزارش کاسپین24| سید محمود حسینی‌پور روز یکشنبه در هشتمین سفر شهرستانی به سیمرغ در گلزار شهدای کیاکلا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این خطه از مازندران مهد دلاورمردان و اسطوره های تاریخی ایران اسلامی است و شهدای ارزنده ای همچون شهید کشوری برای پاسداری از مرزهای میهن در جنگ تحمیلی از این دیار برخواستند.

وی خاطر نشان کرد: با پیروی و الگو برداری از راه این شهدای ارزنده مسوولان دولت سیزدهم هم برای گره گشایی از مشکلات مردم در تلاش هستند و هیچگاه تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به آحاد جامعه متوقف نخواهد شد.

استاندار مازندران ادامه داد: هدف از سفرهای شهرستانی دیدار چهره به چهره و مستقیم با اقشار مردم است و امروز در شهرستان سیمرغ حضور داریم تا بی‌واسطه برای گره گشایی از مشکلات این خطه گام هایی برداریم.

حسینی پور اضافه کرد: دولت خود را برای گره‌گشایی از مشکلات آحاد مردم مسوول می داند و با رصد میدانی برای توسعه کشور در تلاش است.

بازدید از چند طرح نیمه‌تمام، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت و گو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به فریدونکنار است.

حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان فریدونکنار دیدار و گفت و گو خواهد کرد.