۱۶:۲۲ ۱۳۹۵/۱۲/۹

تاکید وزیر ورزش بر بازسازی ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل

تاکید وزیر ورزش بر بازسازی ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل

وزیر ورزش و جوانان بر بازسازی ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل تاکید کرد.

به گزارش کاسپین24 به نقل از ایسنا؛فرماندار بابل در بازدید از ورزشگاه هفت تیر بابل با اشاره به اینکه تیم های بسیاری در رشته های مختلف ورزشی در بابل فعالیت دارند، افزود: شهرستان بابل در زمینه مدال آوری و قهرمانی ملی و المپیکی نیز شاخص بوده و قهرمانان زیادی دارد.

عباسپور با اشاره به اینکه هفت تیر تنها ورزشگاه فوتبال این شهرستان است که پاسخگوی نیازها و استعدادهای شهرستان بابل نیست، گفت: تیم های فوتبال با استعدادی در بابل وجود دارد اما شرایط ورزشگاه در این شهرستان مناسب نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این بازدید با اشاره به اینکه راهکارهایی برای استفاده بهینه از این ورزشگاه وجود دارد، گفت: بخش خصوصی آمادگی سرمایه گذاری در این مجموعه را  دارد، اما قرار گرفتن در مرکز شهر و ترافیک مسایلی است که این روند را مختل کرده است، پیشنهاد دادیم که این ورزشگاه فروخته شده و در زمینی دیگر که در اختیار اداره کل ورزش در بابل است مجموعه جدید ساخته شود.

حبیب حسین زادگان عنوان کرد: افزایش ظرفیت و صندلی های ورزشگاه و نیز ساخت وی آی پی مطابق با استانداردهای فدراسیون در ورزشگاه هفت تیر بابل باید تمهید شود.

به گزارش ایسنا، سلطانی فر وزیر ورزش نیز در این بازدید با اشاره به اینکه فروش روند ورزشگاه دار شدن بابل را طولانی می کند، گفت: در شرایط فعلی ورزشگاه بابل بازسازی و توسعه یابد.