۱۲:۰۱ ۱۳۹۹/۳/۷
نماینده ولی فقیه:

تحریم ناجا اقدامی تکراری و بی‌اثر

تحریم ناجا اقدامی تکراری و بی‌اثر

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تحریم ناجا از سوی آمریکا اقدامی تکراری و بی‌اثر است.

به گزارش کاسپین24|آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا، گفت: این امر نشان دهنده کارآمدی نیروی انتظامی است که در حفظ امنیت و در مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل بسیار خوب عمل کرده است.

او به اقتدار پلیس در برخورد با جرایم سایبری در فضای مجازی اشاره و افزود: تحریم آمریکا یک اقدام تکراری و بی‌اثر است؛ رشد ما از تحریم‌ها نشأت می‌گیرد که فرصت‌های شگرفی در خودکفایی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تحریم نهاد‌های نظامی و دفاعی ایران با اهداف خاصی صورت می‌گیرد، گفت: قدرت و بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران منجر به افزایش امنیت و ثبات داخلی و منطقه‌ای شده است و این موضوع برای دشمنان به ویژه آمریکا خوشایند نیست و از این بابت هرچند گاهی با هدف کاهش امنیت، نهاد‌های انقلابی، نظامی و دفاعی ما را تحریم می‌کند که البته تاکنون نه تنها منجر به کاهش امنیت نشد، بلکه موجب انسجام بیشتر و افزایش امنیت شده است.

او با بیان اینکه پلیس همواره از انتظارات به حق مردم دفاع کرده، افزود: امروز پلیس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد و امنیتی کم نظیر را ایجاد کرده است.

آیت‌الله محمدی لائینی گفت: دو نعمت سلامت و امنیت از نعمت‌های بزرگ نام برده شده‌اند که موضوع ایجاد امنیت به خوبی توسط کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس حاصل شده است.

او امنیت را یکی از دستاورد‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: این دستاورد مهم با تلاش شبانه روزی و مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا در دوره‌های مختلف برنامه ریزی زیادی کرده بودند که بتوانند امنیت کشور را با چالش مواجه و به اهداف خود برسند، اما با تدبیر کم نظیر رهبر معظم انقلاب، صلابت نیرو‌های نظامی و انتظامی و هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان