۲۱:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۲۱

ترخیص ذرت‌های آلوده از بندر امیرآباد

ترخیص ذرت‌های آلوده از بندر امیرآباد

محموله ۲۹۰۰ تنی ذرت آلوده ۴۸ ساعت پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه به مازندران از بندر امیرآباد بهشهر ترخیص و تخلیه شد.

به گزارش کاسپین24 | حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری اظهارکرد: در پی سفر اخیر رییس قوه قضاییه و بازدید رییس دستگاه قضا از بنادر امیرآباد و نوشهر و کالاهای رسوب شده در این بنادر، جلسه ویژه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

این مقام قضایی ادامه داد: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران مقرر شد با نظارت دادستان مرکز استان و دادستان‌های شهرستان مربوطه، نسبت به تعیین تکلیف محموله‌های دپو شده و ترخیص و تخلیه آن در کمترین زمان ممکن اقدام گردد.


حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری افزود: با همراهی و همکاری دولت و ۴۸ ساعت پس از سفر رییس دستگاه قضا به مازندران، محموله ۲ هزار و ۹۰۰ تنی ذرت آلوده که حسب اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره استاندارد، فاقد مصرف دامی بوده، با مجوز مراجع ذیربط جهت مصارف صنعتی از جمله الکل سازی، تخلیه و به مقصد شرکت الکل سازی در یکی از استان‌های مرکزی حمل شد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان نسبت به تشکیل پرونده برای مدیران متخلف که با ترک فعل زمینه ساز تضییع حقوق بیت المال شوند اقدام و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

رییس قوه قضاییه در سفر به استان مازندران علاوه بر حضور نشست های عمومی و تخصصی و رسیدگی به پرونده ها، از ۲ بندر امیرآباد و نوشهر به صورت ویژه بازدید و بر ضرورت ساماندهی واردات کالاها و تخلیه بموقع انبار و نهادهای موجود تاکید کرده است.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای روز پنجشنبه هفته گذشته در سفر یکروزه به مازندران، علاوه بر بخش های دیگر به صورت ویژه از انبار بنادر امیرآباد و نوشهر بازدید و در جریان ظرفیت ها و پتانسیل موجود این پایگاه های اقتصادی استان مازندران قرار گرفت.

رییس قوه قضاییه در بیست‌ و دومین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، صبح روز پنجشنبه (۱۸ خرداد) در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده، وارد ساری مرکز استان مازندران شد.


منبع : ایرنا