۱۱:۰۰ ۱۳۹۹/۵/۳۰
استاندار مازندران:

تسریع در اتمام و بهره برداری از پروژه های بیمارستانی نیمه تمام یک اولویت است

تسریع در اتمام و بهره برداری از پروژه های بیمارستانی نیمه تمام یک اولویت است

تسریع در پیشرفت فیزیکی و اتمام پروژه ها، اولویت اصلی در اجرای پروژه های نیمه تمام بیمارستانی است. ‎

به گزارش کاسپین24| مجید احمری، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و تجهیز بیمارستان‌های کشور با احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در دفتر وی دیدار و گفت وگو کرد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری، حسین زادگان در این دیدار با اشاره به اینکه مشکلی بابت تامین اعتبارات لازم جهت احداث بیمارستان رازی قائم شهر، امام خمینی تنکابن و بیمارستان آموزشی ماهفروجک ساری نداریم، خاطرنشان کرد: موانع پیمانکاران این پروژه ها برطرف می شود و تسهیلات در اختیار این افراد قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اتمام این پروژه ها نقش حیاتی در ارائه خدمات درمانی به شهرهای تحت پوشش و جامعه هدف خواهد داشت. 

مقام عالی دولت در مازندران، اظهار کرد: جذب اعتبارات لازم و تسریع در پیشرفت فیزیکی و اتمام پروژه ها، اولویت اصلی در اجرای پروژه های نیمه تمام بیمارستانی است. 

حسین زادگان عنوان کرد: با تدبیر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور بالغ بر۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه بیمارستان آموزشی ماهفروجک اختصاص داده شده است که انتظار می رود با توجه به موقعیت جغرافیایی این بیمارستان و تحت پوشش قرار دادن حدود یک میلیون نفر جمعیت هرچه زودتر مورد بهره برداری قرار گیرد. 

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: بیمارستان رازی قائم شهر و امام خمینی تنکابن با اختصاص ۴۰ و ۴۵ میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۸۱ و ۷۹ درصد در حال اجرا است و می بایست تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.  

منبع:ایسنا