۱۶:۲۲ ۱۴۰۰/۷/۱۱

تشکیل جلسه شورای تامین مسکن مازندران

تشکیل جلسه شورای تامین مسکن مازندران

جلسه شورای تامین مسکن مازندران به منظور بررسی و تبادل نظر در خصوص نحوه عمل قانون جهش تولید مسکن در استان تشکیل شد.

به گزارش کاسپین24 | سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان تشکیل جلسه شورای تامین مسکن مازندران به منظور بررسی و تبادل نظر در خصوص نحوه عمل قانون جهش تولید مسکن در استان به ریاست حسین زادگان استاندار مازندران تشکیل شد، گفت: اولویت دولت جهت حل مشکل مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن، برنامه تامین یک میلیون واحد مسکن در سال و واگذاری آن به متقاضیان واجد شرایط، است.

او افزود: موضوع تامین زمین برای پیشبرد اهداف طرح با جدیت در دستورکار همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گرفته تا نسبت به معرفی اراضی مورد نیاز به اداره کل راه و شهرسازی اقدام عاجل بعمل آورند.

نظری گفت:در این راستا کمیته ویژه تامین زمین استان با محوریت استانداری مازندران و با حضور مدیران راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست تشکیل و حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت (کاری) نسبت به ارائه گزارش مربوطه اقدام لازم بعمل آید.

او با اشاره به اینکه ادارات منابع طبیعی (شرق و غرب) استان حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز کاری نسبت به تحویل اراضی واقع در محدوده حریم شهر‌ها به اداره کل راه و شهرسازی، افزود: سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های مشمول (ذکر شده در قانون جهش تولید)، حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز کاری نسبت به اعلام اراضی ملکی خود واقع در محدوده حریم شهر‌ها به این اداره کل، اقدام کنند.


منبع : باشگاه خبرنگاران