۱۱:۲۰ ۱۴۰۰/۸/۱۲

تعاونی های راکد در مازندران تعیین تکلیف شود

تعاونی های راکد در مازندران تعیین تکلیف شود

سرپرست تعاون مازندران بر لزوم تعیین تکلیف تعاونی های راکد و غیرفعال تاکید کرد و گفت: باید با نوآوری امید را به این بخش تزریق کنیم.

به گزارش کاسپین24 | علی باقری صبح چهارشنبه در نشست با اعضای اتاق تعاون استان با تاکید بر تعیین تکلیف تعاونی‌های راکد و غیرفعال خواست تا با نوآوری و آموزشی مشکلات بخش تعاون را کم و امید را به این بخش تزریق کنیم.

وی با تاکید براینکه در سیاست‌های کلی نظام به تعاون توجه و تاکید شده است، مردمی بودن و عدالت محوری را از ارکان تعاون بیان کرد و گفت: باید با توجه به بخش اقتصادی سهم تعاون را در اقتصاد به ۲۵ درصد برسانیم.

وی با اظهار اینکه نوآوری باید در تعاونی‌های سنتی مد نظر قرار گیرد، صادرات را مسئله مهم در حوزه تعاونی‌ها دانست و گفت: باید سهم تعاون را در اقتصاد استان افزایش دهیم و این کار با تعامل بین تعاون و بخش‌های مختلف محقق می‌شود.

باقری تعیین تکلیف تعاونی‌های غیرفعال را ضروری دانست و گفت: مازندران با اقدامات صورت گرفته در زمینه بررسی وضعیت تعاونی‌های مشکل دار و تعیین تکلیف آن رتبه اول کشور را داراست.

سرپرست تعاون مازندران ترویج فرهنگ تعاون را نیازمند اطلاع رسانی موفقیت‌های بخش تعاون ذکرد کرد و گفت: تعاون با توجه به ارتباط با اقتصاد مردمی باید مطالبه گر باشند.


منبع : مهر