۱۱:۰۲ ۱۳۹۹/۴/۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

تعیین تکلیف ۲۸ قرارداد راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی مازندران

تعیین تکلیف ۲۸ قرارداد راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی مازندران

۲۸ قرارداد راکد و غیرفعال در دومین جلسه هیئت حل اختلاف داوری شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تعیین تکلیف شدند.

به گزارش کاسپین24|موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ،گفت: در دومین جلسه هیئت حل اختلاف داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان که بمدت ۲ روز برگزار شد در مجموع ۲۸ قرارداد راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی بهشهر، ساری ۱، بابلسر، بابلکنار، بشل، منصورکنده، بندپی بابل، ساری ۲ و شهدای محمودآباد و نواحی صنعتی گلوگاه و لاله آباد بابل، با حضور متقاضیان بررسی شد.

او افزود: در این جلسه داوری که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بعنوان داور مرضی الطرفین برگزار شد ۱۹ قرارداد راکد به متراژ ۶۵۸۴۳ مترمربع فسخ قطعی و ۷ قرارداد راکد نیز منجر به اعطای مهلت جهت انجام تعهدات براساس رأی صادره قرار گرفت و همچنین پرونده ۲ قرارداد از دستور کار خارج شد.

موسوی گفت: تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد در راستای ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار، اشتغال جدید و حفظ اشتغالزایی گذشته، همراه با افزایش تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به اینکه براساس مفاد دفترچه قرارداد حق انتفاع از زمین شهرک‌ها و نواحی صنعتی، طرف قرارداد مکلف است تا یکسال واحد صنعتی خود را به بهره برداری برساند افزود: اعطای مهلت برای راه اندازی خط تولید باید بدرستی مورد پایش قرار گیرد و مشخص شود که هدف سرمایه گذاری و انعقاد قرارداد، ایجاد واحد صنعتی بوده و اگر احتکار زمین تلقی شود، بدون هیچگونه مماشاتی فسخ و خلع ید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: این شرکت بدون هیچگونه مماشات با آن دسته از کسانیکه زمین برای ساخت و ساز واحد تولیدی از شرکت شهرک‌های صنعتی دریافت کرده اند ولی به هر دلیلی تاکنون نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده اند قرارداد آن‌ها فسخ و زمین به سرمایه گذاران جدید و دارای اهلیت سرمایه گذاری تحویل خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان