۱۱:۲۰ ۱۳۹۹/۴/۱۷
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران:

تفاهم نامه فنی و حرفه‌ای مازندران با انستیتو پاستور ایران

تفاهم نامه فنی و حرفه‌ای مازندران با انستیتو پاستور ایران

فنی و حرفه‌ای مازندران با پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران تفاهم نامه آموزشی منعقد کرد.

به گزارش کاسپین24|درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان انعقاد تفاهم نامه فنی و حرفه‌ای مازندران با پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران،گفت: ارتقای سطح علمی و مهارتی متقاضیان به منظور کسب دانش‌های تخصصی روز متناسب با نیاز بازار کار، استفاده بهینه از امکانات فنی و حرفه‌ای شامل فضا، استفاده از توان و ظرفیت‌های علمی موجود در انستیتو پاستور ایران، از موضوعات مهم این تفاهم نامه است.

او در مورد تعهدات طرفین تفاهم نامه افزود: تدوین و بازنگری استاندارد‌های مهارتی در حوزه زیست فناوری با مشارکت اساتید و کارشناسان آموزش فنی و حرفه‌ای و انستیتو پاستور ایران، تسهیل در حضور انستیتو پاستور ایران در نمایشگاه‌های آموزش فنی و حرفه ای، زمینه سازی ارتباط رشته‌ای انستیتو پاستور ایران با آموزش فنی و حرفه ای، ترویج و اشاعه حرفه‌های زیست فناوری در مدارس و دانشگاه‌ها و مشخص کردن الویت‌های پژوهشی مهارت محور در حوزه زیست فناوری از تعهدات طرفین می‌باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران مدت این تفاهم نامه را سه سال و محل اجرای تفاهم نامه را کلیه کارگاه‌های مراکز فنی و حرفه‌ای استان و آموزشگاه بیوفن شهرستان ساری اعلام کرد.

سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در دیدار با محسن آسوری رییس پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران این تفاهم نامه آموزشی را منعقد کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان