۱۶:۰۷ ۱۴۰۰/۱۱/۹

تمام محور های استان پس از بارندگی اخیر باز است

تمام محور های استان پس از بارندگی اخیر باز است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران : تمامی محور های شمالی پس از بارش های چند روز اخیر باز است .

به گزارش کاسپین24 | فولادی گفت: در پی بارندگی‌های اخیر، با آماده باش تمامی گشت‌های راهداری، هیچ محوری هم اکنون در استان مسدود نیست.

در راستای آمادگی برای پیشگیری و جلوگیری از بسته شدن محور‌های استان در اثر بارش برف، ریزش کوه و وقوع سیلاب، از ظرفیت ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و همچنین ۳۵۰ نیروی راهدار در طرح زمستانه استفاه خواهد شد.

به گفته فولادی ۳۳ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی استان امسال در طرح زمستانه فعال و در محور‌ها مستقرند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه نسبت به رفع انسداد مسیر‌ها اقدام کنند.

وطنانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی استان را دارند توصیه می‌شوند حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.


منبع : باشگاه خبرنگاران