۱۲:۲۸ ۱۳۹۹/۵/۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

تمدید ثبت نام وام کرونا برای مراکز فرهنگی بدون بیمه

تمدید ثبت نام وام کرونا برای مراکز فرهنگی بدون بیمه

ثبت نام وام کرونا برای مراکز فرهنگی بدون بیمه در مازندران تا ۵ مردادماه امسال تمدید شد.

به گزارش کاسپین24| زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: شاغلان و مراکز فرهنگی بدون بیمه در مازندران می‌توانند تا ۵ مردادماه امسال با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی https://kara.mcls.gov.ir برای ثبت نام تسهیلات کرونا اقدام کنند.

او افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات را از روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه آغاز کرده است.

زارع گفت: از صاحبان کسب و کار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دارای مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای کد تأمین اجتماعی که تاکنون موفق به ثبت تقاضای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا نشده اند، تا تاریخ یاد شده می توانند نسبت به ثبت تقاضای خود در بخش بنگاه‌های رسمی سایت اقدام کنند.

او افزود: طبق اعلام رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متقاضیانی که دارای سابقه فعالیت‌های هنری بوده و یا خبرنگارانی که فعال هستند، اما فاقد بیمه می باشند نیز به بخش متقاضیان فاقد بیمه در سایت کارا مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: فعالان هنری یا رسانه‌ای که دارای مجوز فعالیت هنری یا رسانه‌ای از فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند ولی خود نسبت به امر بیمه اقدام کرده اند نیز می‌توانند با مراجعه به بخش متقاضیان خویش فرمایی، تا مهلت یاد شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان