۱۶:۲۹ ۱۴۰۱/۸/۱۶
معاون سیاسی، امنیتی استانداری مازندران:

تهاجم رسانه ای غرب علیه انقلاب اسلامی

تهاجم رسانه ای غرب علیه انقلاب اسلامی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره تهاجم رسانه‌ای غرب علیه انقلاب، با بیان اینکه رسانه‌های وابسته به آل سعود با گرفتن چند صد هزار دلار آمریکایی مردم را به حضور در اغتشاشات دعوت می‌کنند.

به گزارش کاسپین24 | روح‌الله سلگی روز دوشنبه در جلسه معتمدین معین استان مازندران ،با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: کسانی که مردم را به حضور در اغتشاشات دعوت می‌کنند، هیچ پیوندی با نظام، انقلاب، جنگ و فرهنگ شهات ندارند و از بیگانگان هستند که به خود اجازه می‌دهند در امور داخلی کشورمان دخالت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره تهاجم رسانه‌ای غرب علیه انقلاب، با بیان اینکه رسانه‌های وابسته به آل سعود با گرفتن چند صد هزار دلار آمریکایی مردم را به حضور در اغتشاشات دعوت می‌کنند، ادامه داد: مسیر تکاملی انقلاب با قدرت ادامه خواهد داشت و هیچ گاه قطع نخواهد شد.

سلگی خطاب به کسانی که ادعای ملی گرایی دارند ،گفت: زمانی که ترامپ خلج فارس را خلیج نامید چرا کسانی که ادعای وطن پرستی داشتند، نسبت به این حرف رئیس جمهور وقت آمریکا ،اعتراض نکردند و واکنشی نشان ندادند.

وی تصریح کرد: امروز نیز مثل همیشه خانواده‌های معظم شهدا همچون کوهی استوار برابر دسایس سازمان یافته دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی مقابله و ایستادگی می‌کنند.

حل مشکلات خانواده های شهداو ایثارگران اولویت دولت سیزدهم است

وی در بخش دیگری به اهمیت رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و گفت: ، کارگروهی برای اشتغال جامعه ایثارگری در استانداری مازندران تشکیل شد که اگر طبق قانون و مصوبات موجود به آن عمل شود، عمده مشکلات فراروی این قشر از جمله اشتغال به طور کامل رفع خواهد شد.

سلگی با عنوان این که خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ نظام هستند و خدمت به آنان لطف بزرگ خداوند متعال است که نصیب مسوولان کرده است، اظهار داشت: استاندار مازندران برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری در حال تلاش شبانه‌روزی است و نسبت به تحقق این مهم اهتمام ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه بدون شک دولت سیزدهم از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکل اشتغال فرزندان شهدا استفاده خواهد کرد، گفت: هم اکنون عمده مسوولیت فرمانداری، بخشداری و یا معاونت فرمانداری ها به فرزندان معظم شهدا واگذار شده است.

معاون استاندار مازندران با بیان این که برابر آمار،بیش‌از ۶۰ درصد از شاغلان فرزندان شهدا در دستگاه‌های اجرایی بازنشسته می شوند، افزود: برای اشتغال فرزندان شهدا از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده می‌شود تا بیش از شرمنده این قشر نباشیم.

سلگی ادامه داد: برای رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا، برنامه‌های مدونی در دست اقدام است و با تمام توان برای خدمت رسانی به این قشر گام بر می‌داریم و این مسیر همچنان تداوم خواهد داشت.

مازندران در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۳ هزار و ۱۳۷ جانباز و بیش از ۲ هزار آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است.


منبع : ایرنا