۲۱:۳۴ ۱۳۹۶/۳/۲۱
پرونده ویژه/

تهدید صاحب امتیاز رسانه در مازندران

تهدید صاحب امتیاز رسانه در مازندران

انتشار یک خبر منجر به تهدید مدیر رسانه شد.

به گزارش کاسپین۲۴؛پس از انتشار خبری تحت عنوان دستگیری یک فعال اقتصادی ،انتشار این خبر با بازتاب های گوناگونی در فضای مجازی و حقیقی روبرو شده است.

یکی از این بازتاب ها این بوده که فردی با هویت ناشناس با صاحب امتیاز پایگاه خبری کاسپین24،تماس گرفته و ابتدا خود را به عنوان همکار رسانه ای مستقر در باشگاه خبرنگاران معرفی نمود و سپس با بیان اینکه از این تماس هدف امربه معروف داشته از خود بعنوان فعال اقتصادی مازندران مستقر در بندر امیرآباد نام برد و خواهان جزئیات دقیق خبر منتشره شد.
در ادامه این فرد که خود را با فامیلی (ع)معرفی کرده بود با توهین به صاحب امتیاز #پایگاه_خبری_کاسپین24 درخواست تکذیب فوری این خبر را مطرح و در ادامه با تکرار تهدید های خویش اذعان نمود اگر خبر منتشره تکذیب نشود عواقب سختی برای صاحبان این رسانه خواهد داشت.
سیناقربانی در این رابطه در گفت و گوی با کاسپین24،اظهار کرد:هر آنچه حق بپسندد به حقِ حق می نویسیم
وی تصریح کرد:رسانه عنصر چهارم دموکراسی است،عنصری که حیاتش را از رسالت،امانت و خواسته مردم می گیرد و وظیفه ما اطلاع رسانی درست جهت تنویر افکار عمومی است.

صاحب امتیاز پایگاه خبری کاسپین24،بیان کرد:پس از انتشار این خبر افراد متعددی سعی در تطمیع دست اندرکاران این پایگاه خبری داشته اند و بنده نیز از همین رسانه به این افراد اعلام می نمایم هرگز بر سر رسالت خویش با احدی تبانی نخواهیم کرد.
وی افزود:سوال اساسی اینجاست که چرا  خبر منتشر یافته این رسانه باعث نگرانی عده ای شده که با هر شیوه ای خواهان درج تکذیبیه خبر عنوان شده می باشند.
قربانی در پایان،ضمن احترام به تمامی فعالان اقتصادی که همواره موجبات شکوفایی اقتصاد مقاومتی را  در کشور فراهم نموده اند،خاطرنشان کرد:با رعایت اصول اخلاقی و قانونی این رسانه تا زمان صدور حکم  از نام بردن و ارائه جزئیات بیشتر خبر خودداری می نماید و صرف انتشار این خبر دلالت بر مجرمیت فرد دستگیر شده ندارد.بنابراین انتشار این قبیل خبر ها دلالت بر مجرمیت افراد نداشته و نخواهد داشت.

 

لینک خبر مربوط به فعال اقتصادی:

http://www.caspian24.ir/singleNews.php?id=804