۱۲:۳۵ ۱۳۹۹/۲/۴

توزیع ۵۷ هزار بسته معیشتی بین ۵۷ هزار خانواده مازندرانی

توزیع ۵۷ هزار بسته معیشتی بین ۵۷ هزار خانواده مازندرانی

سپاه کربلای مازندران ۵۷ هزار بسته معیشتی بین ۵۷ هزار خانواده مازندرانی توزیع می‌ کند.

به گزارش کاسپین۲۴| سرداربابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در مصلی المهدی (عج) بابلسر جهت آغاز رزمایش همدلی کمک مومنانه در این شهرستان،گفت:سپاه کربلا مازندران با آمادگی کامل بیش از ۵۷ هزار بسته را با ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در سراسر استان تهیه و توزیع می‌کند.

او افزود:مرحله اول اجرایی رزمایش از امروز در سراسر کشور شروع و در مازندران نیز امروز و فردا و شنبه در سطح استان اجرا می‌شود.

سرداربابایی گفت:حدود ۳۰ گروه مردم که در این ایام کرونا دچار آسیب شدند با محوریت سپاه شناسایی و در سه مرحله مورد حمایت قرار می‌گیرند.

سرهنگ پاسدار سیدمصطفی موسوی‌نژاد فرمانده سپاه بابلسر نیز در این مراسم،گفت:۲۳۰۰ بسته معیشتی و ۲۳۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان در رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مومنانه یاران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی و سپاه ناحیه شهرستان بابلسر تهیه و بین نیازمندان این شهرستان که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

او افزود:این بسته‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و گروه‌های جهادی در سطح تمامی محلات شهرستان از صبح امروز با رمز یا صاحب الزمان در حال توزیع است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان