۱۵:۳۹ ۱۳۹۶/۲/۶
مسئول ستاد حجت الاسلام رئیسی در مازندران:

توسعه کشور با نیروهای داخلی میسر می شود

توسعه کشور با نیروهای داخلی میسر می شود

مسئول ستاد حجت الاسلام رئیسی در مازندران تاکید کرد: توسعه کشور با نیروهای داخلی میسر می شود.

 حجت الاسلام سید محمود نبویان در مراسم افتتاحیه ستاد حجت الاسلام رئیسی در شهرستان ساری با بیان اینکه نکات مهمی در دولت تدبیر و امید نادیده گرفته شد، اظهار کرد: رئیس جمهور فعلی، مشکلات این کشور را مدیرانی می‌دانست که در عرصه بین‌المللی ناشناخته بودند.

وی با اشاره به اینکه در کابینه دولت، وزرایی مشغول به کار هستند که هزار میلیارد تومان سرمایه دارند، تصریح کرد: چنین وزیری چطور می خواهد درد و دل مردم را بشناسد، مردمی که به دلیل بیکاری جوانان دارای مشکل هستند.

مسئول ستاد حجت الاسلام رئیسی در مازندران با بیان اینکه دولت فعلی، در زمینه تعطیلی کارخانه ها نتوانسته کمک‌کار باشد، خاطرنشان کرد: دولت طرح آموزشی به نام ۲۰۳۰ را از خارج آورده و مصوب کرده است، در حالی که اسناد آموزشی در داخل کشور تهیه شده است.

نبویان با اشاره به اینکه هیچ تحریمی برداشته نشده است، افزود: پول کشور در بانک های اروپایی بلوکه می شود و برای نگهداری آن، از ایران پول دریافت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که نگاه به بیرون دارند، حل مشکلات را به دشمنان خود و نه به جوانان مملکت جمهوری اسلامی ایران واگذار می‌کنند.

مسئول ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در همه جای دنیا در حال پیشرفت است، گفت: انقلاب اسلامی توانسته لبنان و بعد از آن،سوریه را از دست آمریکا بیرون بیاورد.

نبویان با بیان اینکه مردم هند به رهبر انقلاب توجه ویژه دارند و می گویند ایشان تنها رهبر شما نیست، افزود: آنان اعلام می کنند که تنها یک رهبر در دنیا وجود دارد که نامش با عنوان اسلام بنا نهاده شده است.

وی افزود:د شمنان فهمیدند که ایران باید در محاصره قرار بگیرد، به همین دلیل دنبال مدیران غیرمتدین،غیرانقلابی باید باشد.

نبویان با بیان اینکه آرامش کشور به خاطر این است که فرزندان مملکت دارند با دشمن می جنگند،گفت: رشادت حاج قاسم کشور را امن نگه داشته است.