۱۷:۲۲ ۱۴۰۱/۸/۱۸
ویدیو

تکرار پروژه کشته‌سازی رسانه‌های ضد ایرانی در مازندران

تکرار پروژه کشته‌سازی رسانه‌های ضد ایرانی در مازندران

رسانه های ضد ایرانی این بار با کشته سازی یک دختر 17 ساله ی آملی به دنبال دامن زدن به اغتشاشات هستند در حالیکه مادرش در گزارش ویدئویی به صورت رسمی خودکشی دخترش را با قرص تایید می کند.

به گزارش کاسپین24 | خانم میرزایی مادر "محدثه جان براری" دختر ۱۷ ساله آملی در گفت و گویی بیان کرد: هنگامی که به خانه برگشتم دخترم را با دهن پر از کف و خون از بینی دیدم.

وی با بیان این که دخترم معروف به "مهدیس حسینی" بوده است، توضیح داد که شب قبل از خودکشی شخصی به نام ر- م ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه دخترم را بیرون برده است و همسایه ها دیده اند که دخترم ساعت هشت و نیم صبح فردا به منزل آمد.

وی ادامه داد: طبق مشاهدات و اظهارات پسر همسایه، ساعت ۱۱ صبح ( ر - م ) با ماشینش در داخل کوچه دیده شده است، ر- م دوست پسر سابق دخترم بوده است. دوست پسر دخترم سابقه ضرب و شتم بر روی دخترم را داشت یعنی چندین بار ایشان را بیرون برده است و خودش نیز مصرف قرص دارد و چندین بار در این حالت برای بردن دخترم دم خانه آمده بود.

مادر این دختر آملی در ادامه بیان کرد: پسر صاحبخانه دید که ساعت ۱۷ همین نفر با حالت نگران با سرعت بالا از کوچه بیرون رفت. صاحبخانه ما نیز ورود این آقا را در داخل منزل دیده و خروجش را تایید کرد.

میرزایی درباره حضورش به منزل و مواجه شدن با جنازه دخترش توضیح داد: من ساعت حدود ۲۱ به منزل آمده ام، درب ورودی خانه باز و پنکه روشن بود، دخترم بدون پتو دراز کشیده و به نظر خواب بود و من فکر کردم طبق معمول با من شوخی می کند ولی دیدم دهنش کف کرده و از بینی اش خون آمده است؛ بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و زمانی که تکنسین اورژانس حضور یافت اعلام کردند که دخترت سه تا چهار ساعت پیش در اثر مصرف قرص فوت کرده است.

مادر این دختر گفت: دخترم اعتیاد نداشت ولی وقتی با دوستانش بیرون می رفت به قول خودش قرص بازی می کرد و قرص هایی مثل ترامودول مصرف داشت.



منبع : ایرنا