۱۱:۳۷ ۱۳۹۹/۴/۲۶
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران دچار وقفه شد

تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران دچار وقفه شد

وعده‌های مسئولان در خصوص جذب اعتبارات کلان استانی و ملی برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران محقق نشده است.

به گزارش کاسپین24| مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اجرایی نشدن وعده های جذب اعتبارات کلان ملی و استانی برای تکمیل مرکز فرهنگی گفت: به دلیل نبود بودجه ساخت مرکز دچار وقفه شد.

سردار عبدالله ملکی طی نامه‌ای به استاندارمازندران خواستارحمایت و توجه ویژه درجذب اعتبارات استانی وملی برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان شد و افزود:وعده‌های مسئولان در خصوص جذب اعتبارات کلان استانی و ملی برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران محقق نشده است.

وی در این نامه آورده است: با توجه به پیگیری‌های فراوان کتبی و حضوری گذشته و اینکه ساخت موزه دفاع مقدس مازندران مدتی است که متأسفانه دچار وقفه شده و بودجه‌ای در اختیار نداریم، خواهشمند است، دستورات مقتضی را برای درنظرگرفتن این مقوله در بودجه دستگاه‌های ذیربط صادر بفرمائید.

در بخش دیگری از نامه آمده است: استان‌های گیلان و گلستان که سال‌ها در امرساخت موزه دفاع مقدس، ازمازندران عقب بوده‌اند، با پیگیری مسئولین استانی و ازطریق ارتباط ویژه نمایندگان خود با دکتر نوبخت توانستند بودجه کلانی را برای ساخت موزه‌شان جذب کند، بدیهی است رسیدن به این مقصود نیازمند پیگیری جدی است.

سردار ملکی اضافه کرد: همچنین به زودی سردارسرلشکر «محمد باقری»، رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح، ازمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید خواهند کرد. بی‌تردید مشاهده وضعیت رکود فعلی و درعین حال اعلام افتتاح مرکز درچند سال قبل، به هیچ وجه برای اعتبار و حیثیت استانی مناسب نخواهد بود.

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران از ۱۲ سال قبل شروع شده است.

منبع:مهر