۱۰:۱۸ ۱۴۰۰/۶/۱۴

ثبت ۲۴۵ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

ثبت ۲۴۵ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

بیش از ۲۴۵ میلیون تردد از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه در مازندران به ثبت رسیده است.

به گزارش کاسپین۲۴|  محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۲۴۵ میلیون از انواع وسایل نقلیه از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه در جاده‌های استان تردد کردند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۱۱ درصد افزایش یافته است.

او افزود: میزان کل تردد در محور‌های برون‌شهری استان در مرداد ماه امسال حدود ۴۳ میلیون و ۹۱۰ هزار بوده که این میزان از تردد در مقایسه با ماه قبل از آن در حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است.

هاشمی گفت: میزان کل تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در مرداد ماه امسال در مقایسه با تیر ماه حدود ۲۷ درصد کاهش داشته و به حدود سه میلیون تردد رسیده است، ولی مقایسه ۵ ماه نخست امسال با دوره مشابه پارسال حاکی از آن است که تغییرات چندانی در میزان کل تردد در محور‌های مواصلاتی بوجود نیامده است.

او افزود: پیک تردد در مرداد ماه با در نظر گرفتن کل محور‌های استان مربوط به روز چهارشنبه ۶ مرداد بوده که در این روز بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تردد انجام شده است.

هاشمی گفت: میزان تردد در محور‌های مواصلاتی استان در صورتیکه با استان‌های مجاور مدنظر قرار گیرد پیک تردد در این محور‌ها در روز جمعه ۸ مرداد بوده که در آن بیش از ۱۲۳ هزار تردد انجام شده است.

حدود ۹ درصد از تردد‌ها در مرداد ماه امسال مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.


منبع: باشگاه خبرنگاران