۱۴:۱۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۲

جدال والیبالیست‌ها در روز بازگشت تماشاگران به سالن

جدال والیبالیست‌ها در روز بازگشت تماشاگران به سالن

والیبالیست‌های مازندرانی در روز بازگشت تماشاگران به سالن‌ها ، مقابل سایپا و راهیاب ملل عرض اندام می‌کنند.

به گزارش کاسپین24 | تیم لبنیات هراز در هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل میزبان ساپیای تهران و هورسان رامسر در مریوان مهمان راه‌یاب ملل این شهر است.

شاگردان بهروز عطایی با ۱۰ برد، شش باخت و ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول در حالی در خانه به مصاف سایپا می‌روند که شکست دادن این تیم تهرانی برایشان نباید کار سختی باشد

سایپا روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و از ۱۶ بازی گذشته خود ۱۰ باخت در کارنامه دارد و در جدول نیز در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی قرار دارد

اگرچه لبنیات هراز آمل با برد در این بازی در جدول سوم نخواهد شد، اما آملی‌ها که در رقابت تنکاتنگی با شهداب یزد هستند نمی‌خواهند دستخوش تهدید شوند.

هورسان رامسر که در بازی قبلی شهرداری ارومیه را توانسته بود شکست دهد اگرچه با ۶ برد در رده دوازدهم قرار دارد، اما شیرینی برد بازی قبلی مقابل تیم دوم جدول این تیم رامسری را به تکرار پیروزی امیدوار کرده است.

راه‌یاب ملل مریوان نیز بعد از باخت هفته گذشته مقابل پاس گرگان، یک پله سقوط کرد و در رده ششم جدول قرار دارد در خانه می‌خواهد پیروز این جدال باشد تا هم باخت هفته گذشته را جبران کند هم جایگاهش را بهبود ببخشد.

حضور هوادارانی که دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند بلامانع است به شرط آنکه فقط ۳۰ درصد ظرفیت سالن باید پر شود


منبع : باشگاه خبرنگاران