۱۶:۲۲ ۱۴۰۱/۷/۱۵
انجمن هنرهای نمایشی مازندران اعلام کرد

جریانات تجزیه‌طلب از درگذشت مهسا امینی سوء استفاده کردند

جریانات تجزیه‌طلب از درگذشت مهسا امینی سوء استفاده کردند

در حاشیه ی حوادث اخیر دیدیم که برخی جریانات فرصت طلب و تجزیه طلب وابسته سعی کردند از اعتراضات مسالمت آمیز مردم سواستفاده نموده و با سوار شدن بر امواج احساسات مردمی، به سمت و سوی ساختار شکنی و اهداف براندازانه عوامل خارجی پیش روند.

به گزارش کاسپین24| انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران در واکنش به حوادث اخیر کشور بیانیه صادر کرد.

انجمن نمایش مازندران در این بیانیه اعلام کرده است:

امروزه کارشناسان و تحلیل گران در ارزیابی برکات جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برکات دینی، سیاسی و اخلاقی، دستیابی به استقلال و آزادی را از اصلی ترین برکات این نظام و انقلاب برشمرده و می گویند به ثمر رسیدن انقلاب، رشد قابل توجه اقتصادی، فرهنگی، هنری، سیاسی و امنیتی را در برداشته است.در کنار این مهم، پیشرفت های قابل توجهی در حوزه علمی، فناوری، سینما و ...حاصل شده و این موفقیت ها به حدی است که امروز ایران در جرگه برترین کشورها در عرصه های مختلف قرار دارد.

در حادثه درگذشت غم انگیز مهسا امینی ضمن ابراز همدردی و تسلیت این حادثه تلخ برای خانواده مرحوم امینی طلب صبر و اجر در این مصیبت بزرگ را داریم و انتظار و خواست عمومی می طلبد که پیگیری و بررسی های قانونی با سرعت انجام شود و نتیجه تحقیقات و رسیدگی ها به صورت شفاف به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسد.

اما در حاشیه ی حوادث اخیر دیدیم که برخی جریانات فرصت طلب و تجزیه طلب وابسته سعی کردند از اعتراضات مسالمت آمیز مردم سواستفاده نموده و با سوار شدن بر امواج احساسات مردمی، به سمت و سوی ساختار شکنی و اهداف براندازانه عوامل خارجی پیش روند.

لذا انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران ضمن ابراز تأسف از حوادث پیش آمده، با گسترش اخلاق، معنویت و اندیشه در جامعه این موج سواری دشمنان خارجی را خنثی کرده و همچنین اعلام می دارد که ما با همدلی، وحدت، یکپارچگی و انسجام ملی ، تخریب و اغتشاش ویرانگر را محکوم کرده و اجازه نخواهیم داد که کسی حتی یک لحظه به فکر تجزیه ایران عزیز و سرافرازمان باشد.