۱۲:۰۴ ۱۴۰۰/۱۱/۲۲

جشن 43 سالگی انقلاب اسلامی در دیار علویان

جشن 43 سالگی انقلاب اسلامی در دیار علویان

صد‌ها هزار مازندرانی با وجود هوای سرد امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

به گزارش کاسپین24 | باد و باران و سرمای هوا نیز اراده مردم دیار علویان را برای حضور در جشن ملی انقلاب سست نکردد و باردیگر به میدان آمدند تا با ولایت و آرمان‌های شهیدان میثاق کنند.

اگرچه کرونا نحسی چهره اش را به نمایش گذاشت و رنگ برخی مناطق را را زرد و نارنجی کرد، اما مردم این این مناطق نیز با راهپیمایی خودرویی و موتوری برای دومین سال متوالی به این شرایط حضور یافتند تا بار دیگر پای انقلاب و ارزشهایش مهر حضور زنند.

امسال برای دومین سال در برخی مناطق استان راهپیمایی خودرویی و موتوری کلید خورد و در شهرهای آبی نیز پس از دو سال، راهپیمایی پیاده روی آغاز و نوای لبیک با امام زمانه در فضای شهرهای ور وستاها پیچید.

ساعت ۲۱ دیشب که جشن پیروزی انقلاب نواخته و فضای شهر و روستا معطر به گلبانگ تکبیر شد و نوای الله اکبر در گوشه و کنار استان پیچید و صبح امروز وپیش از شروع رسمی مراسم ۲۲ بهمن بسیاری از خانواده‌ها پیاده و یا به صورت خودرویی زیر باران رحمت الهی به میدان آمدند تا بار دیگر با انقلاب تجدید میثاق کنند.

محمدی شهروند ساروی که به همراه همسر و دخترش خود را برای حضور در راهپیمایی مرکز استان آماده است ،اظهار داشت: سال قبل به صورت خودرویی در راهپیمایی شرکت کرده بودیم و امسال خرسندیم که شرایط در مرکز استان به گونه‌ای است که می‌توانیم پیاده در این مراسم حضور به هم رسانیم.

وی با اظهار اینکه شکوه ایستادگی ملت پای ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی به رخ جهانیان کشیده می‌شود، گفت: برای این انقلاب و نظام اسلامی شهدای زیادی تقدیم کردیم و امروز آمدیم بگوییم تا جای شهیدان خالی است و با آنان تجدید میثاق می‌کنیم.

ساعت از ۱۰ صبح به وقت ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ گذشت و مردم ساری زیر باران آمدند تا از مستضعفان جهان حمایت کنند و شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی سر دهند.

محدثه اکبری بانویی که به اتفاق خانواده خود در راهپیمایی شرکت کرده است، با اظهار اینکه مردم مازندران همواره در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس ودفاع از حرم نقش اساسی داشته است، گفت: مردم مازندران همواره برای دفاع از ولایت و انقلاب آماده هستند.

وی با اظهار اینکه دشمنان باید از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند که تحریم و سنگ اندازی ها نمی‌تواند مردم را از ولایت و نظام اسلامی جداکند، افزود: ما در همه زمان و شرایط گوش به فرمان رهبری هستیم و به وصایای شهدای خود عمل خواهیم کرد.

ما در همه زمان و شرایط گوش به فرمان رهبری هستیم و به وصایای شهدای خود عمل خواهیم کرد

در گوشه و کنار مازندران نیز به رغم شرایط جوی نامناسب و بارش باران و در سایه کرونا، رژه خودرویی و موتوری در حال برپایی است و فجر ۴۳ با شکوه خاصی در حال برپایی است. حجت الاسلام مختاری از علما و روحانیان مازندران نیز با عنوان اینکه روحانیت همواره دوشادوش مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف حضور داشتند، اظهار داشت: نقش این قشر را در دوران انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم و شرایط کرونایی و طرح‌های مردمیاری نمی‌توان نادیده گرفت.

وی افزود: امروز نیز این قشر پا به پای مردم در راهپیمایی شرکت کرده تا اقتدار و عزت ایران اسلامی را در جهان به نمایش گذارد و دشمنان بدانند، تحریم‌ها و مشکلات آنان روی این ملت تأثیری نخواهد داشت زیرا آنان ملت عاشورا و رمضان هستند.

مسیر راهپیمایی در مرکز مازندران از میدان شهید قاسمی شروع شد وبه سمت میدان شهدا و مصلی ساری ختم می‌شود و امروز مردم مازندران، گام به گام نوای الله اکبر و مرگ بر آمریکا سرمی دهند تا به میعادگاه حضور و نمازجمعه برسند و جشن انقلاب را تکمیل کنند.

از مجموع ۲۲ شهرستان در هفت شهرستان به صورت پیاده و مابقی به صورت خودرویی و موتوری در حال برگزاری است.


منبع : مهر