۱۰:۵۱ ۱۴۰۰/۶/۱۱
فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد؛

جمع آوری و توزیع ۳۷ میلیارد تومان کمک مومنانه در مازندران

جمع آوری و توزیع ۳۷ میلیارد تومان کمک مومنانه در مازندران

فرمانده سپاه کربلا مجموع کمک های جمع آوری شده در قالب کمک مومنانه و مواسات را از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش کاسپین24|  سردار سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی اظهار داشت: در راستای گام پنجم اجرای طرح شهید سلیمانی، چهاردهمین مرکز تزریق واکسن تجمیعی با همت سپاه و بسیجیان در گلوگاه افتتاح شده است.

وی اظهار داشت: دراین مرحله و گام از طرح شهید سلیمانی در همه شهرستان‌ها با ظرفیت اماکنی که در اختیار سپاه و مساجد است، ۲۱ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی با همت سپاه و مجمع خیران بین نیازمندان اشاره و اضافه کرد: هر بسته دارای ۲۰۰ هزار تومان ارزش ریالی است و در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

سردار مسلمی درباره کمک مومنانه نیز گفت: در سطح استان این طرح اجرا شد و از ابتدای امسال تاکنون ۳۷ میلیارد تومان کمک مومنامه جمع آوری و سه میلیارد تومان نیز برای نیازمندان کرونایی جمع آوری و صرف شده است.

فرمانده سپاه کربلا به افتتاح خانه محروم توسط گروه‌های جهادی و بسیجی در گلوگاه اشاره کرد و گفت: از مجموع هزار واحدی که قرار است در استان احداث شود، تعدادی واحد در گلوگاه در دست ساخت است.

وی گفت: دو پروژه آبرسانی شرب و کشاورزی با همت بسیجیان و سپاه در گلوگاه احداث شده و برای این طرح‌ها ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.


منبع: مهر