۱۹:۳۲ ۱۳۹۵/۱۲/۹
استاندار مازندران:

جویبار پایتخت کشتی جهان است

جویبار پایتخت کشتی جهان است

استاندار مازندران مازندران،گفت:جویبار پایتخت کشتی جهان است.

به گزارش کاسپین24 به نقل از مهر؛ ربیع فلاح جلودار عصر دوشنبه در نشست با هیئت های ورزشی استان یکی از درخواست مردم استان بویژه مردم جویبار را یک سالن در شأن پایتخت جهانی کشتی در جویبار برشمرد و افزود: در سفر رئیس جمهور خوشبختانه این امر محقق شده و تأمین اعتبار نیز شده و عملیات ساخت آن شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان بیش از ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی داریم که نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، افزود: در طی سه سال و نیم گذشته بیش از  هزار و ۵۰۰ طرح و پروژه نیمه‌تمام به ارزش بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را افتتاح کردیم و در این موارد از خزانه به ما اعتباری داده نشده بلکه بیشتر با مشارکت مردمی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شده است.

فلاح گفت: با توجه به پیشگامی ورزش مازندران باید در استان در این رابطه سرمایه‌گذاری شود و در تمام دنیا برای دولت‌ها این امکان وجود ندارد که همه زیرساخت‌های مرتبط با ورزش را دنبال کنند و ما انتظار داریم یک برنامه‌ریزی درازمدت با همکاری بانک‌ها انجام شود.

وی افزود: در بخش صنعت، هرچند ما صنایع بزرگ نداریم اما استان دارای جاذبه‌هایی است که می‌توان در این زمینه اقدام شود.

فلاح وی با اشاره به اینکه بیش از ۵هزار و ۵۰۰ واحد در این زمینه داریم که با دولت و مردم کار می‌کنند، افزود:ما از سمن‌ها تقاضا داریم که همکار و همراه ما باشند و ما هم خدمتگذار شما هستیمو با همکاری بسترهای لازم در این زمینه را فراهم می‌شود.