۱۸:۴۵ ۱۳۹۶/۴/۲۲
گروه سیاسی پایگاه خبری کاسپین24 منتشر کرد؛

حسین علیزاده نمی تواند شهردار جدید آمل باشد/قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان سودای شهردار شدن را پایان داد

حسین علیزاده نمی تواند شهردار جدید آمل باشد/قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان سودای شهردار شدن را پایان داد

قانون بکارگیری بازنشستگان سودای شهردار شدن را پایان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی کاسپین24،پس از برگزاری انتخابات پرشور پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل و ورود منتخبین جدید با گرایش های سیاسی گوناگون و از طرفی شکست طیف سنتی شورای شهر،زمزمه تغییر شهردار آمل در اذهان عمومی به گوش می رسد.
منتخبین جدید شورای شهر آمل این روزها درگیر دو موضوع مهم،مشخص نمودن هئیت رئیسه سال اول و تعیین شهردار هستند.
بنا بر این گزارش،9عضو جدید شورای شهر آمل به دو دسته 4 نفره و 5 نفره تقسیم شده اند و هر کدام از این گروه ها نیز به دنبال رایزنی برای تعیین شهردار جدید آمل هستند.
در این میان شهردار سابق آمل نیز از این اتفاقات شورای شهر دور نبوده و برخی از منتخبین جدید معتقدند که حسین علیزاده شهردار ناموفق آمل می تواند جایگزین خوبی برای شهردار موفق آمل باشد.
بر همین اساس گروه سیاسی پایگاه خبری کاسپین24،با بررسی موضوع بکارگیری حسین علیزاده به عنوان شهردار آمل به استناد ماده واحده قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان که اشعار می دارد: به کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاههای اجرائی موضوع ماده(۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ و کلیه دستگاههایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی کل کشور استفاده می کنند، ممنوع می باشد.
به گزارش کاسپین24،حسین علیزاده شهردار سابق آمل پس از بازنشستگی به حرفه پیمانکاری ساختمانی مشغول است و نامبرده یکی از پیمانکاران ساختمان های معروف فیروزی در آمل می باشد که حسب قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان سودای شهردارشدن دوباره برای حسین علیزاده باید پایان یابد.